کد خبر : 112794
انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - 15:36
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

چین، استرالیا را تهدید کرد

چین، استرالیا را تهدید کرد

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ «چنگ جینگ‌یه» سفیر چین در کانبرا هشدار داد درخواست استرالیا برای تحقیق درباره شیوع ویروس کرونا می‌تواند به تحریم‌هایی از سوی مردم چین علیه این کشور منجر شود.

به نوشته «خبرگزاری فرانسه»، جینگ‌یه روز دوشنبه گفت: زیر سوال بردن تلاش چین در مقابله با ویروس کرونا و انجام تحقیقات مستقل درباره منشاء شیوع این بیماری اقدامی «خطرناک» است.

این دیپلمات هشدار داد چنین اقدام خصمانه‌ای از سوی استرالیا ممکن است مردم چین را به این فکر بیندازد که «چرا باید به کشوری سفر کنیم که رفتار غیر دوستانه دارد. چرا باید فرزندان خود را برای تحصیل به چنین کشوری بفرستیم و محصولات این کشور را خریداری کنیم».

او همچنین دولت استرالیا را به تقلید ادعا‌های آمریکایی‌ها متهم کرد و گفت: «برخی تلاش می‌کنند چین را به‌خاطر مشکلاتشان مقصر نشان دهند و توجهات را [از کوتاهی‌های خود]منحرف کنند. این کار دنباله‌روی از ادعا‌هایی است که برخی در واشنگتن مطرح کرده‌اند».

دولت استرالیا پیش‌تر اعلام کرده بود مسائل پیرامون ویروس کرونا نیاز به بازبینی مستقل دارند و شفافیت چین درقبال اطلاعات منتشر شده درباره شیوع این بیماری را زیر سوال برده بود.

«اسکات موریسون» نخست وزیر استرالیا در این باره گفت، تمام کشور‌های عضو سازمان جهانی بهداشت باید با تحقیقات مستقل درخصوص بررسی شیوع ویروس کرونا همکاری کنند.

با این حال دولت‌های آلمان و فرانسه انجام چنین تحقیقاتی در میانه بحران شیوع ویروس کرونا را اقدامی نامناسب توصیف کرده‌اند.

اخبار مرتبط:
اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان طی پایان هفته خبرداد.

تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟
تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟

ارتباط با مشتریان بخش مهمی از شرکت شما است. اگر راهی داشته باشید که به آنها نشان دهید چه محصولات و خدماتی را می توانید به آنها ارائه دهید کمک می کند. نمی توان انکار کرد که بروشورها و کاتالوگ‌ها بهترین راه برای نمایش محصولات یا خدمات شما، جذب چشم‌اندازهای جدید و ارائه تماس مستقیم برای اقدام برای مشتریان بالقوه شما است. خب حال اینکه از کاتالوگ استفاده کنید یا بروشور در ادامه این وبلاگ از مدرن طرح به تفاوت بروشور و کاتالوگ می پردازیم، تا نیاز خود را بهتر بشناسید.

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از مسدود شدن مسیر میدان امام علی به سمت چهارراه باباقاسم تا اطلاع ثانوی خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است