کد خبر : 299017
انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - 23:52
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رئیس شورای شهر اصفهان:

آماده‌سازی زیرساخت برگزاری انتخابات باشکوه وظیفه همگانی است

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: آماده سازی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه و حداکثری انتخابات وظیفه همه ماست که مدیریت شهری نیز در این راستا نقش دارد.

آماده‌سازی زیرساخت برگزاری انتخابات باشکوه وظیفه همگانی است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد نورصالحی صبح یکشنبه در نطق پیش از دستور صد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت شهادت شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش اظهار کرد: یکشنبه گذشته ابتدا با خبر سانحه بالگرد و سپس با خبر شهادت رئیس جمهور خدوم و همراهان او مواجه شدیم. یک هفته است که ملت ایران غرق در عزا است، البته رهبر معظم انقلاب فرمودند این تقدیر الهی نعمات و برکات فراوانی دارد. امیدواریم نعمات و برکات خون شهدای ابتدای انقلاب تا این شهید عزیز مشمول کشور و انقلاب شود.

به نوشته مهر؛ وی بیان کرد: در ادامه، کار برای مسئولان سخت خواهد بود، باید با کوشش بیشتر خدمت کنیم و در همکاری با مجموعه دولت قدم برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آماده سازی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه و حداکثری انتخابات وظیفه همه ماست که مدیریت شهری نیز در این راستا نقش دارد.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری در همه زمینه‌ها یار و همراه دولت جاری و آتی در جهت تحقق شعار سال و اجرای سیاست‌های کلان خواهد بود. همچنین برای به بهره برداری رساندن پروژه‌های نیمه تمام و تقویت مناسبات بین‌المللی که از ویژگی‌های شاخص دولت شهید رئیسی بود و همه اقداماتی که به آینده روشن نظام و انقلاب منتهی خواهد شد تلاش خواهد کرد.

نورصالحی با گرامیداشت یاد شهید آیت الله آل هاشم بیان کرد: او ششمین امام جمعه شهید کشور بود که امیدواریم مشی و راهش برای ما الگو قرار گیرد.

وی بیان کرد: شهید امیرعبداللهیان وزیر خارجه در ۳۳ ماه خدمت بدون داعیه خدماتی انجام داد که مجموعه مناسبات بین‌المللی که رو به سردی و افول گذاشته شده بود رو به بهبودی رفت. بیش از ۶۵ هیأت بلندپایه از دولت‌های مختلف برای حضور در مراسم و عرض تسلیت در ایران حضور پیدا کردند و همه اینها مزد خلوص در خدمت و نیت این شهدا بود.

اخبار مرتبط:
افتتاحیه رسمی ستاد جوانان مسعود پزشکیان در اصفهان
افتتاحیه رسمی ستاد جوانان مسعود پزشکیان در اصفهان

ستاد جوانان مسعود پزشکیان امروز در اصفهان افتتاح می‌شود.

آتش سوزی در گاوداری در محور اصفهان – بهارستان
آتش سوزی در گاوداری در محور اصفهان – بهارستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش سوزی در گاوداری در محور اصفهان – بهارستان خبر داد.

ناپایداری جوی در اصفهان ادامه دارد / افزایش ۴ درجه‌ای دما
ناپایداری جوی در اصفهان ادامه دارد / افزایش ۴ درجه‌ای دما

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: ناپایداری جوی در اصفهان ادامه دارد و نیمه شمالی و غربی استان را در برمی‌گیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است