کد خبر : 298953
انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - 19:58
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

علی صوفی خبر داد:

اصلاح‌طلبان شاید برای دفع خطر با اصولگرایان ائتلاف کنند

عضو جبهه اصلاحات گفت: راهبرد اصلاح طلبان در انتخابات‌های بعد از 96، این است که سراغ کاندیدای نیابتی نروند. اصلاح طلبان با کاندیدای اصلاح طلب می‌آیند. ما دنبال مشارکت هویتی هستیم. البته ممکن است با توجه به شرایط خاص، به سمت دیگری حرکت کند، به شکلی که بخواهد برای دفع یک خطر، مثل جبهه پایداری، سراغ ائتلاف با دیگر اصولگرایان بروند.

اصلاح‌طلبان شاید برای دفع خطر با اصولگرایان ائتلاف کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اصلاح طلبان در حال تصمیم گیری در مورد نحوه ورود به انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از یک کاندیدا هستند.  علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره جلسه اخیر اصلاح طلبان و زمان مشخص شدن کاندیدا این جبهه گفت: جلسه‌ی امروز جبهه اصلاحات، فوق‌العاده و برای مشخص کردن کاندیدا است. این جلسه و جلسه مجازی که پنجشنبه داشتند، فوق‌العاده انتخاباتی است و نتیجه‌ی آن مشخص نیست. من به دلیل مشکل شخصی که دارم نتوانستم حضور داشته باشم، اما نماینده ما حضور خواهد داشت. امروز قرار است که تصمیم نهایی را بگیرند. اصلاح طلبان می‌توانند نقش ایفا کنند، به شرط اینکه رویکرد قدرت تغییر کند. باید این انتخابات نسبت به گذشته، اصلاح شود. نهادها برای جلب مشارکت مردم و مصلحت‌های دیگر، باید تغییر رویه بدهند. اگر تغییر رویه بدهند، اصلاح طلبان با وجود سردی فضای کشور، می‌توانند تأثیرگذار باشند.

وی در ادامه در رابطه با ایده‌آل اصلاح طلبان در انتخاب نامزد اظهار داشت: ایده‌آل ما در یک انتخابات آزاد، کاندیدا‌های حداکثری است. حتی می‌توانند قبل از ثبت نام هم کاندیدایشان را اعلام کنند. اصولگرایان هم که فضای بازی دارند، به سراغ کاندیدا‌هایشان رفتند. جلیلی و قالیباف مشخص‌اند چون نگرانی بابت ردصلاحیت ندارند. اگر اردوگاه اصلاح طلبی هم شرایط اصولگرایان را داشت، مشخصاً از همین الان می‌توانست کاندیدای خود را اعلام کند.
صوفی درباره احتمال ائتلاف اصلاح طلبان با اصولگرایان میانه رو گفت: راهبرد اصلاح طلبان در انتخابات‌های بعد از ۹۶، این است که سراغ کاندیدای نیابتی نروند. اصلاح طلبان با کاندیدای اصلاح طلب می‌آیند. ما دنبال مشارکت هویتی هستیم. البته ممکن است با توجه به شرایط خاص، به سمت دیگری حرکت کند، به شکلی که بخواهد برای دفع یک خطر، مثل جبهه پایداری، سراغ ائتلاف با دیگر اصولگرایان بروند.
اخبار مرتبط:
لباس خواب برای افراد چاق: مدل هایی راحت و شیک برای تمای سایزها
لباس خواب برای افراد چاق: مدل هایی راحت و شیک برای تمای سایزها

یکی از مهم ترین البسه ها و پوشاکی که بیشتر زندگی ما را به خود اختصاص داده، لباس راحتی و لباس های خواب است. بیشتر مردم آنقدری که برای انتخاب و خرید لباس های مجلسی مهمانی زیاد وقت می گذارند، اهمیت زیادی به لباس های راحتی و خواب خود نمی گذارند. اما یک نکته حائز اهمیت این است که لباس های خواب و راحتی هم به همان اندازه لباس های مجلسی مهم است و اهمیت بالایی دارد.

احمد زیدآبادی: آقای پزشکیان یک اصولگراست ولی به اصولگرایان وابستگی نَدارد
احمد زیدآبادی: آقای پزشکیان یک اصولگراست ولی به اصولگرایان وابستگی نَدارد

رسانه‌ها از قول دکتر مسعود ‎پزشکیان تیتر زده‌اند که "من اصولگرا هستم!"

۵ نکته مهم در خرید ساعت مچی و نقش آن در مد و زندگی روزمره
۵ نکته مهم در خرید ساعت مچی و نقش آن در مد و زندگی روزمره

خرید ساعت مچی نیازمند رعایت نکات خاصی است که حتما باید به دقت به آن توجه کنیم. ساعت مچی از اکسسوری‌های پرطرفدار و کاربردی است که نه تنها برای نشان دادن زمان بلکه به عنوان یک ابزار شیک و مدرن نیز استفاده می‌شود. این وسیله کوچک که روی مچ دست بسته می‌شود، تحولی عظیم در دنیای مد و فناوری ایجاد کرده است. در این مقاله به بررسی تاریخچه، انواع، و نقش ساعت مچی در زندگی روزمره و مد و معرفی نکات مهم در خرید ساعت مچی می‌پردازیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است