کد خبر : 293504
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - 12:04
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

السودانی: پهپادهای ایرانی از عراق به اسرائیل پرتاب نشدند

محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق گفت: «بر اساس گزارش‌های نظامی که دریافت کرده‌ایم، شواهدی وجود ندارد که موشک یا هواپیمای بدون سرنشینی از عراق پرتاب شده باشد».

السودانی: پهپادهای ایرانی از عراق به اسرائیل پرتاب نشدند

به گزارش سایت خبری مدارا،  ایلنا نوشت: نخست‌وزیر عراق پرتاب برخی موشک‌های ایران از خاک این کشور به سمت سرزمین‌های اشغالی را تکذیب کرد.

«محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق پرتاب برخی موشک‌های ایران از خاک این کشور به سمت اسرائیل را تکذیب کرد.

نخست‌وزیر عراق گفت: «بر اساس گزارش‌های نظامی که دریافت کرده‌ایم، شواهدی وجود ندارد که موشک یا هواپیمای بدون سرنشینی از عراق پرتاب شده باشد».

وی پیش از این با «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا درباره تنش‌های اخیر در خاورمیانه گفت‌وگو کرده بود.

اخبار مرتبط:
تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟
تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟

ارتباط با مشتریان بخش مهمی از شرکت شما است. اگر راهی داشته باشید که به آنها نشان دهید چه محصولات و خدماتی را می توانید به آنها ارائه دهید کمک می کند. نمی توان انکار کرد که بروشورها و کاتالوگ‌ها بهترین راه برای نمایش محصولات یا خدمات شما، جذب چشم‌اندازهای جدید و ارائه تماس مستقیم برای اقدام برای مشتریان بالقوه شما است. خب حال اینکه از کاتالوگ استفاده کنید یا بروشور در ادامه این وبلاگ از مدرن طرح به تفاوت بروشور و کاتالوگ می پردازیم، تا نیاز خود را بهتر بشناسید.

بعد از برنده شدن در لاتاری کی به مصاحبه دعوت میشویم
بعد از برنده شدن در لاتاری کی به مصاحبه دعوت میشویم

برای پاسخ دادن به سؤال بعد از برنده شدن در لاتاری کی به مصاحبه دعوت میشویم؟ ابتدا باید با لاتاری آشنا شویم. لاتاری آمریکا یک برنامه مهاجرتی است که به شهروندان دیگر کشورها امکان مهاجرت به ایالات متحده آمریکا را فراهم می‌کند. در این برنامه، شهروندان دیگر کشورها ازجمله ایرانی‌ها، می‌توانند شانس دریافت ویزای مهاجرتی به آمریکا را داشته باشند.

معرفی کانال سیگنال فیوچرز رایگان در صرافی نوبیتکس + سیگنال فارکس تضمینی
معرفی کانال سیگنال فیوچرز رایگان در صرافی نوبیتکس + سیگنال فارکس تضمینی

ترید ارز دیجیتال به عنوان یکی از موضوعات مهم در حوزه فناوری بلاکچین دنیا، باعث شده تا صرافی‌های مختلفی برای خرید و فروش این ارزها تشکیل شوند. صرافی نوبیتکس یکی از این صرافی‌هاست که به منظور تسهیل ترید ارزهای دیجیتال، خدمات سیگنال نوبیتکس را ارائه می‌دهد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است