کد خبر : 290745
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - 10:41
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مسافران زمان برگشت خود از سفر نوروزی را مدیریت کنند

رئيس پليس راه استان اصفهان گفت: لازم است تمامي رانندگان و مسافران زمان برگشت خود از سفر نوروزي را مديريت کرده و بازگشت خود را به ساعات پاياني آخرين روزهاي نوروز موکول نکنند.

مسافران زمان برگشت خود از سفر نوروزی را مدیریت کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علی مولوی، رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه روزهای پایانی نوروز با موج سنگینی از بازگشت مسافران نوروزی مواجه می‌شویم به همین خاطر از رانندگان و مسافران می‌خواهیم زمان بازگشت خود را حتما مدیریت کرده و برگشت خود را به ساعات پایانی روزهای تعطیل موکول نکنند.

به نوشته فارس؛ وی بر لزوم استراحت کافی و لازم قبل از رانندگی طولانی تاکید کرد و گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم در صورتی که هنگام رانندگی دچار خستگی و خواب آلودگی شدند از رانندگی پرهیز کرده و حتماً در کنار جاده توقف و پس از استراحتی کوتاه و رفع خستگی مجدداً اقدام به رانندگی کنند.

مولوی ادامه داد: رانندگان باید از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند و با صبر و حوصله رانندگی کنند و در هنگام رانندگی هم از تلفن همراه استفاده نکنند و حواسشان به رانندگی خود باشد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان بستن کمربند ایمنی را برای همه سرنشینان خودرو الزامی دانست و گفت: رانندگان باید قبل از حرکت حتما کمربند ایمنی خود را ببندند و به سرنشینان خودرو نیز تذکر لازم دهند که کمربند ایمنی خود را ببندند.

وی تصریح کرد: رانندگان باید برای کودکان در خودرو حتما از صندلی کودک به جهت نگهداری آنها استفاده کنند.

مولوی افزود: رانندگان در هنگام وقوع حادثه در راه ها ، شرایط را برای خدمات رسانی به موقع نیروهای امدادی فراهم کنند و در صورتی که به هر علتی در راه‌ها ترافیکی وجود داشت ضمن داشتن صبر و حوصله از حرکت در شانه راه‌ها خودداری کنند.

رئیس پلیس راه اصفهان خاطر نشان کرد: همکاری با کارکنان پلیس راه برای تسهیل در عبور و مرور هموطنان بسیار موثر بوده که لازم است رانندگان همکاری لازم را با کارکنان پلیس داشته باشند.

اخبار مرتبط:
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری استان اصفهان است.

قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است

مسؤول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان گفت: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های این صندوق است.

اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است
اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است

رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: در همه جلسات کشوری آن جا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شدم که اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است