کد خبر : 289642
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - 15:08
دسته‌بندی : اجتماعی، خوزستان
چاپ

آقای رضوی! اگر شورا دلسوز پرسنل است چرا لایحه مزایا را تصویب نمی کند؟

-

آقای رضوی! اگر شورا دلسوز پرسنل است چرا لایحه مزایا را تصویب نمی کند؟

سید جواد رضوی عضو شورای شهر اهواز که در ماههای اخیر زبان به انتقاد از شهردار گشوده از تاخیر در حقوق پرسنل انتقاد کرده است، آنهم در حالی که چندماه است وقت و انرژی شورا و شهرداری، صَرف ماجرای انتخاب هیئت رئیسه و جلسات پیاپی برای عزل شهردار بوده است.
از طرفی وی در حالی از تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل انتقاد می کند که شورای شهر در دوره جدید که فراکسیون همفکر وی بر آن حاکم شده با تصویب لایحه مزایا به پرسنل مخالفت و آنرا رد کرده است آنهم در حالیکه با بخشنامه معاون اول رئیس جمهور این مزایا در همه دستگاهها جاری شده است. اما شورای شهر از تصویب آن برای افزودن به مزایای پرسنل خودداری نمود.
اگر شورای شهر واقعا دلسوز پرسنل است بطور شفاف جواب دهد چرا لایحه مزایای پرسنلی را رد کرده است؟ حذف کمک هزینه غذای پرسنل (ماهانه ۹۰۰ هزار تومان) و یا دیگر موارد مشابه مناسبتی که اکنون در همه سازمان ها و نهادها در حال پرداخت است با چه توجیهی توسط شورا انجام شده است؟ چرا در این دوره شورا اینهمه در مقابل مزایای پرسنل گارد وجود دارد و دوره جدید هیئت رئیسه نیز تغییری در این وضع ایجاد نکرده است.
به آقای رضوی باید گفت حقوق با اندکی تاخیر بهرحال پرداخت شده و اسفند نیز پرداخت می شود اما با رد لایحه مزایا، شورا پرسنل را از حق طبیعی شان برای همیشه محروم می کند بنابراین اگر شورا دلسوز پرسنل است اینقدر موجبات نارضایتی آنها را فراهم نکند و با پرسنل همدلی کند و از تقویت وضع نامناسب معیشتی آنها حمایت کند تا شائبه قربانی شدن پرسنل در لابلای دعوای شورا و شهردار ایجاد نشود.

اخبار مرتبط:
معاون وزیر کشور: رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
معاون وزیر کشور: رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود

معاون امنیتی_انتظامی وزیر کشور جزئیات جدیدی از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور و جلوگیری از قاچاق انسان و سلاح بیان کرد.

وکیل توماج صالحی: توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود
وکیل توماج صالحی: توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی گفت: در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.

پگاه پوراحمد: ما مطمئن هستیم که پدرم خودکشی نکرده!
پگاه پوراحمد: ما مطمئن هستیم که پدرم خودکشی نکرده!

دختر کیومرث پوراحمد در مورد ادعای عمه خود در فضای مجازی مبنی بر قتل پدرش نیز می‌گوید: «عمه‌ام هر چه نوشته درست است، اما در مورد رسیدگی به پرونده و جزییات پرونده فعلا اصلا صحبت نخواهیم کرد تا زمان مناسب آن فرا برسد، اما این را بگویم که پدرم می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید، ولی اینکه خودش را کشته باشد به هیچ‌وجه درست نیست.». پگاه پوراحمد در آخر تاکید کرد: «پرونده باز است.»

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است