کد خبر : 282609
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ - 20:55
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

کاپیتان پیشین پرسپولیس: علی دایی تا متوجه شد سرطان دارم بهترین پزشک ایران را برایم هماهنگ کرد

مهرداد کفشگری هافبک درخشان سابق پرسپولیس که در زمان سرمربیگری علی دایی و برانکو روز‌های خوبی در این تیم داشت، علت دور شدن ناگهانی اش در این چند سال را اعلام کرد

کاپیتان پیشین پرسپولیس: علی دایی تا متوجه شد سرطان دارم بهترین پزشک ایران را برایم هماهنگ کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهرداد کفشگری هافبک شمالی پرسپولیس در دوران علی دایی و برانکو در این تیم بازی می‌کرد و حتی زمانی به بازوبند کاپیتانی این تیم رسید. کفشگری به یکباره از فوتبال کنار رفت و کسی از او خبری نداشت.

او به تازگی در گفتگویی با تی‌وی پلاس از ماجرای دوری‌اش از فوتبال گفت: چند سالی به خاطر بیماری از فوتبال دور بودم و به همین خاطر دیگر به فوتبال به عنوان بازیکن برنگشتم. خدا را شکر اوضاع جسمی و روحی‌ام خوب است و حالا هم کلاس‌های مربیگری را پشت سر می‌گذارم.

او درباره ابتلایش به سرطان گفت: به سرطان تیروئید مبتلا شده بودم و بسیار خطرناک بود. جا دارد از علی دایی تشکر کنم. یکی از دوستانم به علی آقا ماجرا را خبر داد و ایشان شبانه من را خواست و با یکی از بهترین دکتر‌های ایران هماهنگ کرد و من پیش او رفتم و جراحی کردم.

او در ادامه چند روز خودش را در اتاق حبس کرده بود گفت: من در پرسپولیس چند سالی حضور داشتم و در آن دوران فقط یک بار اشتباه کردم. یکسری دوستان می‌خواستند آن زمان از من انتقام بگیرند و بازوبند و مسائل دیگر را باهم قاطی کردند. اگر به عقب برگردم باز هم بازوبند پرسپولیس را می‌بندم، چون حقم بود. من و امید عالیشاه با هم به پرسپولیس آمدیم. آقای برانکو شب بازی من را خواست و بازوبند را به من داد. متاسفانه یک اشتباهی رخ داد که بعضی‌ها عقده گشایی کردند و‌ای کاش آن زمان علی دایی بود، چون او بیشتر می‌توانست به من کمک کند. من بعد از آن اتفاق چند روزی به تمرین نرفتم و فشار‌ها روی من زیاد بود که‌ای کاش می‌رفتم. برانکو خیلی سعی کرد من را به تیم برگرداند و با من صحبت کرد و گفت تو نفر اول خط میانی تیم من هستی، اما من نتوانستم آن فشار‌ها را تحمل کنم و زحمت چند سال حضورم در پرسپولیس از بین رفت.
اخبار مرتبط:
دادگاه پرتغال رای به حقانیت مهدی طارمی داد
دادگاه پرتغال رای به حقانیت مهدی طارمی داد

تقاضای باشگاه اسپورتینگ پرتغال در ماجرای مهاجم ایرانی پورتو رد شد به طوری که کارلوس خاویر از مهدی طارمی عذرخواهی کرد.

رای عجیب کمیته انضباطی برای دیدارای بی‌سابقه کمیته انضباطی برای دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان
رای عجیب کمیته انضباطی برای دیدارای بی‌سابقه کمیته انضباطی برای دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان صادر کرد و این ۲ باشگاه به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومانی جریمه شدند و بازی‌های فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر برگزار می‌شود.

روزنامه اصولگرا: منفی جلوه دادن حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، برنامه‌ریزی شده بود
روزنامه اصولگرا: منفی جلوه دادن حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، برنامه‌ریزی شده بود

روزنامه جوان نوشت: اتفاقی که نباید رخ می‌داد، افتاد؛ اینکه مرد و زن در ورزشگاه به‌هم بتازند و با ادبیاتی زننده یکدیگر را مخاطب قرار دهند، چیزی بود که توقعش را نداشتیم، اما رخ داد، ولی می‌توان از همین چالش جدی یک فرصت ساخت. امروز خیلی راحت می‌توان جلوی ورود بانوان به ورزشگاه را گرفت، اما یادتان باشد اگر این اتفاق بد بیفتد، یعنی بلندگو برداشته‌ایم و به تمام جهان اعلام کرده‌ایم که با تمام ادعاهایمان در خصوص فرهنگ و تمدن تاریخی‌مان، نه فرهنگ داریم، نه اخلاق، چون حتی نمی‌توانیم یک جمعیت اندک را مدیرت کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است