کد خبر : 281657
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - 16:01
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

واکنش پیمان جبلی به پوشش متفاوت ژیلا صادقی؛ تذکر داده می‌شود

رئیس سازمان صداوسیما به پوشش مجری با سابقه صداوسیما واکنش نشان داد.

واکنش پیمان جبلی به پوشش متفاوت ژیلا صادقی؛ تذکر داده می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ تابناک نوشت: هفته گذشته، ژیلا صادقی، مجری با سابقه صدا وسیما، با پوششی متفاوت از عرف همیشگی صدا و سیما در قاب تلویزیون ظاهر شد که واکنش‌‌‌های گسترده‌ای را در محافل خبری و رسانه‌ای داخلی و خارجی برانگیخت و هر یک تحلیلگران برداشت متفاوتی از این موضوع داشتند.

برخی پوشش متفاوت این مجری را  نشانه‌ای از تغییر در سیاست‌های صداو سیما در حوزه پوشش بانوانی دانسته اند که در رسانه ملی فعالیت می‌کنند و برخی این تغییر پوشش نه چندان غیر عادی را با عینک سیاست زدگی تحلیل کردند و آن را آسان‌‌‌گیری‌ها و تسامحاتی مقطعی در آستانه نزدیک شدن به ایام انتخابات به شمار آورند.
گفته می‌شود در تمام ادوار انتخابات در کشور، صداوسیما شرایط و حال و هوایی متفاوت پیدا می‌کند. بسیاری از کسانی که تا پیش از انتخابات، امکان حضور و نمایش در قاب این رسانه را نداشته‌اند، در حال و هوای انتخاباتی کشور، سهمی از امواج جام جم را از آن خود می‌کنند.
مجریان و گویندگان نیز هم در گفتار و هم در نمود و نمایش ظاهری، آزادترند و دست بازتری دارند. با این اوصاف، پوشش متفاوت این مجری باسابقه (ژیلا صادقی) اتفاق قابل پیش‌بینی بود.
 در همین زمینه این موضوع را از پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما، پیگیری کردیم و با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا در آستانه انتخابات بودن کشور در انتخاب نحوه پوشش این مجری تاثیر داشته است یا خیر، پاسخ داد: قاعده پوشش در صدا و سیما باید با رعایت حدود شرعی، قاعده و ضابطه صدا وسیما باشد و اگر تخلفی در این زمینه رخ داده باشد، تذکر داده می‌شود.
اخبار مرتبط:
جزئیات کامل مراسم تشییع پیکر سعید راد l تصاویر
جزئیات کامل مراسم تشییع پیکر سعید راد l تصاویر

مراسم تشییع سعید راد با حضور جمعی از طرفداران فوتبالی و سینمایی این بازیگر در حالی برگزار شد که اعلام شد طبق وصیت، این بازیگر در کنار محمد علی فردین به خاک سپرده می‌شود و همچنین دخترش از «برخی قضاوت‌ها و بی فکری‌ها» که درباره ماه‌های آخر زندگی پدرش از سوی برخی مطرح شده است، انتقاد کرد.

سعید راد درگذشت
سعید راد درگذشت

سعید راد، بازیگر مطرح سینمای ایران پس از تحمل یک دوره بیماری، درگذشت. راد بازیگری در سینما را از اوایل دهه ۵۰ و با آثاری چون فاتحین صحرا و خداحافظ رفیق آغاز کرده بود. منش لوطی‌وار راد در کنار فیزیک بدن و میمیک خاص چهره، وی را خیلی زود به جوان اول سینمای ایران تبدیل کرد.

پانته‌آ بهرام ممنوع‌الفعالیت و ممنوع‌التدریس شد
پانته‌آ بهرام ممنوع‌الفعالیت و ممنوع‌التدریس شد

پانته‌آ بهرام بازیگر ۵۴ ساله سینما و تلویزیون از ممنوع الفعالیتی خود در زمینه بازیگری خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است