کد خبر : 281325
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ - 10:53
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

اصرار سایت اصولگرا برای سرلیست کردن پزشکیان

یک رسانه اصولگرا در حالیکه اصلاح‌طلبان از کمبود نامزد برای ارائه لیست سخن می‌گویند مدعی شده است که پزشکیان می‌تواند سرلیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان باشد.

اصرار سایت اصولگرا برای سرلیست کردن پزشکیان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ نامه نیوز نوشت: فرصت زیادی تا انتخابات مجلس شورای اسلامی نمانده و تکلیف بررسی صلاحیت نامزدها نیز روشن شده است، گروه‌های مختلف سیاسی در تلاش هستند تا با امکانات و نیروهایی که در اختیار دارند، لیست‌ها را نهایی کرده و وارد این کارزار شوند. اگرچه که هنوز هم مبهم‌ها و مجهول‌هایی باقی است. گویا همچون انتخابات‌های پیشین قرار نیست که قبل از دقیقه نود تکلیف خیلی مسائل روشن شود. مثلا هنوز نمی‌دانیم که گروه‌های مختلف اصولگرایی بالاخره کنار هم آمده و وحدت می‌کنند یاخیر؟ مبهم‌ها در جبهه اصلاح‌طلبی البته بیشتر است، چراکه با توجه به راهبرد مشخص شده از سوی جبهه اصلاحات اصلا نمی‌دانیم که این جریان سیاسی نهایت لیستی ارائه می‌کند یا خیر.

بر اساس آنچه تا کنون روشن شد، اگر همه اصلاح‌طلبان نیز حاضر به مشارکت در این انتخابات و قرار دادن خود در معرض رای مردم نشوند، برخی گروه‌های این جریان کنار نخواهند نشست و شانس خود برای کسب کرسی‌های مجلس را از دست نخواهند داد. درباره لیست و سرلیست این گروه نیز اما ابهاماتی در کار است.

ابهاماتی که مرور برخی اظهارنظرها در روزهای اخیر می‌تواند به روشن شدن آن کمک کند. مثلا مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس گفته که:برای سرلیستی بنده در انتخابات مجلس برای حوزه تهران از طرف جریان چپ و راست صحبت شده است.

او این را همه گفته که «صحبت در این رابطه از طرف آقای لاریجانی و روحانی نبوده است».

حال اگر طیف لاریجانی و روحانی را از آن گروهی که خواهان سرلیستی پزشکیان هستند، کنار بگذاریم تنها اصلاح‌طلبان می‌مانند که احتمالا خواهان سرلیست شدن پزشکیان خواهند بود. به اضافه اینکه نگاهی به گزینه‌های موجود این جریان سیاسی این گمانه را تقویت خواهد کرد، چراکه به نظر می‌رسد آنها گزینه بهتر، مطرح‌تر و رای‌آور تری که پتانسیل سرلیستی داشته باشد را در اختیار ندارند.

اخبار مرتبط:
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

امام جمعه قم گفت: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سالهای اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است
امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است

خطیب موقت نماز جمعه تهران عنوان کرد: ایران در این عملیات محدود، قدرت فرماندهی خود را در هدایت پیچیده‌ترین، گسترده‌ترین و پیشرفته‌ترین عملیات پهپادی و موشکی در بالاترین سطح از دقت به نمایش گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است