کد خبر : 280724
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - 05:18
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

انبار ۲۰ میلیارد تومانی ظروف چینی در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انبار احتکار انواع ظروف چینی به ارزش 200 میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

انبار ۲۰ میلیارد تومانی ظروف چینی در اصفهان کشف شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود از احتکار تعداد زیادی ظروف چینی در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع و موضوع را دنبال کردند.

به نوشته فارس؛ وی افزود: ماموران پس از اخذ مجوز از مرجع قضائی محل را مورد بازدید قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۲ هزار و ۶۷۵ عدد انواع ظروف چینی که در این انبار احتکار شده بود، کشف شد.

علینقیان‌پور ارزش کالاهای احتکاری را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در بررسی اولیه مشخص شد انبار مذکور در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده و اقلام نیز مدت زمان زیادی نگهداری شدند تا در زمان افزایش قیمت وارد بازار شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: پس از جمع آوری اسناد و مدارک لازم انبار مذکور با دستور مرجع قضائی پلمب و پرونده آن برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اخبار مرتبط:
۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند ۵ نفره ای که از ۵ مغازه درشهرستان کاشان ۵۰ میلیارد ریال اموال سرقت کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: کاهش چشمگیر ورودی‌ها در سایه بی توجهی به دانشگاه فرهنگیان سبب ایجاد یک ابر چالش برای آموزش و پرورش شده بود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است