کد خبر : 278581
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ - 22:10
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

عامل تیراندازی در اصفهان دستگیر شد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که به منظور قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از محلات شهر اصفهان اقدام به تیراندازی کرده بود، خبر داد.

عامل تیراندازی در اصفهان دستگیر شد

به گزارش سایت خبری مدارا، مسعود طریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی تیراندازی عمدی یکی از افراد شرور و متواری شدن وی موضوع دستگیری متهم در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

به نشته فارس؛ وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد وی در یک نزاع خیابانی با چند نفر دیگر که در یکی از میدان‌های اصلی شهر رخ داد به منظور قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت در بین طرفین دعوا با اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی هوایی کرده و سپس متواری شده است.

طریفی گفت: سرانجام با رصد هوشمندانه و تحقیقات گسترده و میدانی صورت گرفته مخفیگاه متهم شناسایی و ماموران در یک عملیات منسجم و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند و در بازرسی از محل نیز کلت کمری مورد استفاده در زمان درگیری را نیز کشف کردند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی بیان کرد: برابر قانون خرید و فروش، حمل، نگهداری و استفاده از هر نوع سلاح گرم و سرد جرم بوده و پلیس با کسانی که در این زمینه ها فعالیت داشته باشند برخورد قاطع و قانونی می کند.

اخبار مرتبط:
۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از شناسایی و دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۲۸ کیلو تریاک زیر بار گوجه فرنگی در عملیات مأموران این پلیس خبر داد.

پساب غسالخانه باغ‌رضوان اصفهان تصفیه می شود/ اوقاف مانع ممنوعیت دفن در بقاع‌متبرکه
پساب غسالخانه باغ‌رضوان اصفهان تصفیه می شود/ اوقاف مانع ممنوعیت دفن در بقاع‌متبرکه

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: پساب غسالخانه باغ رضوان طی دو سال اخیر تصفیه و برای آبیاری درختان غیرمثمر این آرامستان استفاده می شود.

عملیات اجرایی قطار شهری اصفهان – نجف‌آباد آغاز می‌شود
عملیات اجرایی قطار شهری اصفهان – نجف‌آباد آغاز می‌شود

جلسه مشترک نمایندگان مردم در شهرستان‌های نجف‌آباد و خمینی‌شهر برای بهره برداری از قطار شهری اصفهان- نجف آباد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است