کد خبر : 278146
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - 11:44
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

روزنامه اصولگرا: محمد مهاجری فعال رسانه‌ای بی‌شناسنامه است / روحانی ۳% بیشتر رای نَدارد

روزنامه حامی دولت رئیسی نوشت: مهاجری در فضای رسانه‌ای و سیاسی کشور فرد بی‌شناسنامه‌ای محسوب می‌شود. در حالی که حامی روحانی و اصلاح‌طلبان و منتقد اصولگرایان است، توییت‌هایش در نقد اصولگرایان را با هشتک «ما اصولگرایان» منتشر می‌کند و گویی خودش هم نمی‌داند هویت سیاسی‌اش چیست! از سویی معمولاً اخبار دروغ، تهمت‌ها و دوقطبی‌سازی‌هایی را که روشن است از جایی به او گفته شده بزند، می‌زند و به جای ارائه تحلیل سیاسی، علاقه دارد نویسنده کد‌های سیاسی و اخبار باشد و ژست فرد مطلع و متصل بگیرد.

روزنامه اصولگرا: محمد مهاجری فعال رسانه‌ای بی‌شناسنامه است / روحانی ۳% بیشتر رای نَدارد

به گزارش سایت خبری مدارا:روزنامه اصولگرای جوان و حامی دولت در انتقاد از محمد مهاجری نوشت: در میانه روز‌های خشم و غم مردم ایران از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، حسن روحانی و تیم سایبری حامی او در تلاش هستند از قبل این خشم مقدس، برای روحانی یک آورده اجتماعی- انتخاباتی دست و پا کنند. این تلاش از سوی روحانی با ربط دادن نظرات شخصی در موضوعات داخلی به حادثه تروریستی کرمان و از سوی چهره‌های حامی او با تهمت تخریب روحانی به دولت رئیسی شکل گرفت.
محمد مهاجری، از چهره‌های مجازی- رسانه‌ای حامی روحانی، به شیوه معمول خود گفته که یک خبر «دقیق» دارد و بعد مدعی شده که «همان عصر چهارشنبه که کودک دو ساله گوشواره قلبی در کرمان با کینه داعش تکه پاره شد، آقای ابراهیم رئیسی در پاستور مشغول دستور پرونده‌سازی به عواملش برای رد صلاحیت حسن روحانی در انتخابات خبرگان بود. اسم این کار کثیف هر چه باشد واقعیتش رئیسی گیت است.»
احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت هم در صفحه شخصی‌اش در توئیتر، پاسخ این ادعا را داده و گفته که «این ادعا که از اساس دروغ است، اما انگیزۀ کارفرما برای سفارش این دروغ به پیمانکار احتمالاً ریشه در اضطراب ناشی از نظرسنجی‌ها و وضعیت بحرانی انتهای جدول دارد؛ حق دارند نگران باشند.»
مهاجری بعد از این تکذیب، ناگاه «اطلاع دقیق» خود را پس می‌گیرد و ضمن بازنشر توییت دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، با تمجید از ادب احسان صالحی، می‌نویسد که متن جواب به منش او نمی‌خورد و با این حال «چون یک مرجع رسمی خبر را تکذیب می‌کند، توییت قبلی را به این ترتیب اصلاح می‌کنم.».
اما توییت قبلی را که حاوی تهمت به رئیس‌جمهور است و قابلیت پیگیری قضایی دارد، حذف نمی‌کند تا دروغی که گفته همچنان بازنشر شود و بچرخد و تکذیبیه هم که دیده نمی‌شود و تیم روحانی به خواسته‌اش می‌رسد.
مهاجری در فضای رسانه‌ای و سیاسی کشور فرد بی‌شناسنامه‌ای محسوب می‌شود. در حالی که حامی روحانی و اصلاح‌طلبان و منتقد اصولگرایان است، توییت‌هایش در نقد اصولگرایان را با هشتک «ما اصولگرایان» منتشر می‌کند و گویی خودش هم نمی‌داند هویت سیاسی‌اش چیست! از سویی معمولاً اخبار دروغ، تهمت‌ها و دوقطبی‌سازی‌هایی را که روشن است از جایی به او گفته شده بزند، می‌زند و به جای ارائه تحلیل سیاسی، علاقه دارد نویسنده کد‌های سیاسی و اخبار باشد و ژست فرد مطلع و متصل بگیرد، یعنی همان کاری که روزنامه‌نگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای از آن پرهیز دارند و اتفاقاً ترجیح می‌دهند مستقل باشند یا مستقل به نظر برسند.
اما توییت او کوتاه و پر ایراد است:
اولاً هیچ منبع و شاهد و قرینه‌ای ندارد و مخاطب باید خیلی مرامی و رفاقتی! باور کند که مهاجری راست می‌گوید!
ثانیاً زمان دقیق می‌گوید و این دقت در کد حواشی خبر یک شیوه روانی برای جذب اعتماد مخاطب است.
ثالثاً دروغش را همزمان می‌کند با یکی از غمگین‌ترین وقایع یعنی شهادت کودک صورتی‌پوش گوشواره قلبی در عملیات تروریستی تا احساسات مخاطب را برانگیزد و از سویی بی‌اعتنایی رئیس‌جمهور به فاجعه تروریستی کرمان و بدن تکه پاره شده هموطنان را نشان دهد؛ و لابد مخاطب نباید بپرسد چرا حالا دقیقاً همان زمان؟ چرا مثلاً روز قبلش رئیسی دنبال پرونده‌سازی برای روحانی نبوده است؟
رابعاً اصلاً روحانی با آن رأی سه درصدی‌اش که با حمایت هاشمی بیشتر شد و همان را اکنون با شکست سیاسی از دست داده است، مگر چقدر برای رئیسی مهم است که قرار باشد برای رد او پرونده‌سازی کند؟
توییت مهاجری همه‌اش ایراد است، اما اصل ماجرا در همین مورد چهارم، یعنی پررنگ کردن و مهم و خطرناک نشان دادن حسن روحانی است. روحانی کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری است و این ذهنیت را دارد که در مجلس آتی بسیار محتمل است خبرگان مجبور به گرفتن آن تصمیم سخت و مهم شود. این ذهنیت را پنهان هم نکرده و بیان نمود. البته نگفت چطور چنین چیزی را پیش‌بینی کرده، اما پیش بینی نکرده که شاید خودش هم در آن هنگامه تصمیم سخت و مهم نباشد!
گذشته از آن، اطرافیان او تلاش می‌کنند او را در جایگاهی بالاتر از ریاست جمهوری تصور کنند و چنین شأنیتی کذایی برای او قائل شوند و ردصلاحیت احتمالی او این شأنیت‌سازی و رؤیاپردازی را به طور کامل تخریب می‌کند؛ لذا می‌خواهند ضمن القای وجود دوقطبی رئیسی- روحانی در خبرگان و در هنگامه آن تصمیم مهم، بگویند روحانی اگر رد صلاحیت شد، کار رقیب او بوده است!
تیم رسانه‌ای روحانی در انتخابات‌های ریاست جمهوری ۹۲ و ۹۶ نشان داد به هیچ اخلاق انتخاباتی‌ای پایبند نیست و برای تخریب رقیب و رسیدن به کرسی موضوع انتخابات هیچ خط قرمزی ندارد. اکنون هم همان بلای بی‌اخلاقی را می‌خواهند در انتخابات خبرگان رهبری هم که از اساس دور از چنین فضا‌هایی است، وارد کنند. چنانکه سال ۹۴ هم چنین کردند و کلی بی‌اخلاقی مبتذل و سطحی را علیه آیات مصباح یزدی، جنتی و یزدی به راه انداختند.

اخبار مرتبط:
ادعای عجیب شهرداری تهران/ مختاری: حصارکشی در پارک لاله برای ایجاد کارگاهی درخصوص تعمیرات و نگهداشت پارک است
ادعای عجیب شهرداری تهران/ مختاری: حصارکشی در پارک لاله برای ایجاد کارگاهی درخصوص تعمیرات و نگهداشت پارک است

شهرداری مدتی است در ضلع غربی این پارک حصار‌های دو رنگ آبی- سفید کشیده است و اهالی محل می‌گویند که با «استقرار کانکس در اطراف حریم پارک احتمالاً می‌خواهند درختان را قطع و فرهنگسرا بسازند.»

نشریه روزانه سپاه: نتیجه انتخابات جمعه می‌تواند ترکیب هیئت رئیسه مجلس را تغییر دهد
نشریه روزانه سپاه: نتیجه انتخابات جمعه می‌تواند ترکیب هیئت رئیسه مجلس را تغییر دهد

نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: 45 صندلی نیز میزان کمی نیست که بتوان از کنار آن به راحتی گذشت. این تعداد می‌تواند یک اقلیت مؤثر در مجلس را شکل دهد که در سامان دادن به بخشی از تصمیمات مجلس مؤثر باشند. می‌تواند ترکیب هیئت رئیسه مجلس را تغییر دهد و در شکل‌گیری ترکیب کمیسیون‌های مجلس نیز مؤثر باشد.

واکنش رئیس شورایعالی داروخانه‌های ایران به سهمیه دارو با حجاب/ اخوت‌پور: به هیچ جای دنیا برای ارائه درمان از دین و اعتقادات بیمار سوال نمی‌کنند
واکنش رئیس شورایعالی داروخانه‌های ایران به سهمیه دارو با حجاب/ اخوت‌پور: به هیچ جای دنیا برای ارائه درمان از دین و اعتقادات بیمار سوال نمی‌کنند

رئیس سازمان غذا و دارو گفته از این پس سهمیه دارویی داروخانه‌ها با توجه به وضع حجاب در آن‌ها تعیین می‌شود. هادی اخوت‌پور رئیس شورای عالی داروخانه‌های ایران می‌گوید هنوز هیچ دستورالعملی نیامده، اما اگر منظور حجاب بیمار‌ها باشد، چنین کاری شدنی نیست و وظیفه داروخانه، عرضه دارو به بیمار مستاصل است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است