کد خبر : 276156
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - 11:13
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: امیدوارم اصولگرایان حداکثر با دو لیست در انتخابات شرکت کنند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به احتمال بسیار زیاد، لیست‌های اصولگرایان برای انتخابات مجلس دوازدهم، از تکثر موجود خارج می‌شود و حداکثر به دو لیست می‌رسد؛ البته امیدواریم اصولگرایان به لیست واحد در تهران برسند و مقدمات این کار هم در حال فراهم‌شدن است.

نماینده مجلس: امیدوارم اصولگرایان حداکثر با دو لیست در انتخابات شرکت کنند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهر نوشت: سیدعلی یزدی‌خواه، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم افزایش مشارکت در انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: ما خوشحال می‌شویم که همه گروه‌های سیاسی در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران، در انتخابات شرکت کنند و در ادامه و در صورت کسب رأی، نمایندگی بخشی از افکار عمومی را در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

بخش هایی از گفت و گوی یزدی خواه را در ادامه می خوانید:

  • حضور گروه‌های سیاسی چارچوب‌دار نظام در انتخابات، به افزایش مشارکت آحاد جامعه در انتخابات کمک شایانی خواهد کرد و برنده مشارکت همگانی، نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است؛ مشارکت بالا باعث افزایش قدرت نرم و افزایش توان دیپلماسی و چانه‌زنی ایران در دنیا خواهد شد.
  • در برخی رسانه‌ها این‌گونه مطرح می‌شود که اصلاح‌طلبان در تهران به لیست واحد نزدیک شده‌اند اما اصولگرایان چند لیست دارند؛ در پاسخ باید توضیح بدهم که این ادعاها، صرفاً گمانه‌زنی هستند و در انتخابات مجلس یازدهم نیز این بحث‌ها مطرح بود اما در نهایت دیدیم اصولگرایان به اجماع رسیدند و در برخی نقاط کشور از جمله تهران، پیروز انتخابات شدند.
  • به احتمال بسیار زیاد، لیست‌های اصولگرایان برای انتخابات مجلس دوازدهم، از تکثر موجود خارج می‌شود و حداکثر به دو لیست می‌رسد؛ البته امیدواریم اصولگرایان به لیست واحد در تهران برسند و مقدمات این کار هم در حال فراهم‌شدن است.
  • جریان‌های سیاسی اصولگرا در حال حاضر جلسات همگرایی تشکیل می‌دهند و با همدیگر، درباره شاخص‌های کاندیدای اصلح و نیازهای اصلی جامعه رایزنی می‌کنند و هدف از این جلسات آن است که هم از نظر تخصصی، وزن مجلس آینده بالا برود و هم شاهد افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشیم.
اخبار مرتبط:
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

امام جمعه قم گفت: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سالهای اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است
امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است

خطیب موقت نماز جمعه تهران عنوان کرد: ایران در این عملیات محدود، قدرت فرماندهی خود را در هدایت پیچیده‌ترین، گسترده‌ترین و پیشرفته‌ترین عملیات پهپادی و موشکی در بالاترین سطح از دقت به نمایش گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است