کد خبر : 269704
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۹ - 12:03
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

نهایی شدن مالکیت زمین‌های دولتی طرح ملی مسکن در استان اصفهان تا پایان سال

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به نهایی شدن مالکیت زمین‌های دولتی طرح ملی مسکن در استان اصفهان تا پایان سال گفت: واگذاری 51هزارهکتار زمین در محدوده شهرداری‌ها و شهرک‌های جدید کشور تا پایان سال قطعی می‌شود.

نهایی شدن مالکیت زمین‌های دولتی طرح ملی مسکن در استان اصفهان تا پایان سال

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی درحال برنامه ریزی برای اسکان متقاضیان کلان شهر اصفهان در شهرهای فولادشهر و بهارستان است.

به نوشته فارس؛ مالکی بیان کرد: سرریز جمعیتی کلان شهر اصفهان علاوه بر اسکان در این دو شهر، به شهر جدیدی که در آینده در محدوده شهرستان برخوار احداث خواهد شد منتقل خواهند شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در مرحله نخست مالکیت زمین لازم به نام دولت و با مشارکت شهرداران فولادشهر، بهارستان و برخوار و استانداری اصفهان مشخص می‌شود.

وی این نوید را داد که در این جلسه بخش قابل توجهی از زمین‌های محدوده شهرداری‌های شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و برخوار در حال تعیین تکلیف است.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد: چگونگی مالکیت زمین‌های دولتی طرح ملی مسکن تا پایان امسال در استان اصفهان نهایی خواهد شد.

مالکی گفت: شهر جدید دیگری در محدوده شهرستان شاهین شهر و میمه برای اسکان متقاضیان طرح ملی مسکن مردم این شهرستان و کلان شهر اصفهان درحال برنامه‌ریزی است.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: برای اجرای طرح ملی مسکن، واگذاری ۵۱ هزارهکتار زمین‌های قطعی در محدوده شهرداری‌ها و شهرک‌های جدید تا پایان سال۱۴۰۲ در کشور قطعی خواهد شد.

وی از قطعی شدن الحاق زمین برای احداث ۵۰ شهرک مسکونی جدید در کشور هم خبر داد.

اخبار مرتبط:
کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند

فرماندار اصفهان گفت: کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.

ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است