کد خبر : 295697
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - 19:09
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

سعیدی: روحیه فسادستیزی آقایان تنها زمانی وجود دارد که مخالفین آن‌ها مرتکب شوند

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: دولت سیزدهم با شعار ضدفساد روی کار آمد. موضوع چای دبش، بغل گوش دولت اتفاق افتاد یا از طرفی برخورد مومنانه‌ای که با موضوع زمین خواری در حوزه علمیه آقای صدیقی شد نشان می‌دهد، روحیه فسادستیز و عدالت‌محور تنها زمانی وجود دارد که مخالفین آن‌ها مرتکب چنین اشتباهی شوند این اتفاقات باعث ایجاد نگرانی بین مردم شده است.

سعیدی: روحیه فسادستیزی آقایان تنها زمانی وجود دارد که مخالفین آن‌ها مرتکب شوند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منیبان نوشت: معین‌الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس، در خصوص وضعیت نامساعد اقتصادی که در دولت سیزدهم شاهد آن هستیم، گفت: زمانی آقای رئیسی گفتند خدا را شکر که ما رییس‌جمهور نشدیم تا قیمت دلار پنج هزار تومان بشود ولی الان که رییس‌جمهور هستند و دلار به ۶۷ هزار تومان رسیده است می‌گویند ما این دلار را به رسمیت نمی‌شناسیم در حالی که باید به آن‌ها گفت این دلار است که شما را به رسمیت نمی‌شناسد.

او افزود: من قبول دارم که دولت سیزدهم تلاش‌های خوب و تاثیرگذاری از جمله سفرهای استانی و فعال کردن بازارچه‌های مرزی را در دستور کار خود قرار داده اما قیمت بالای دلار تاثیر منفی خود را، بر سفره‌های مردم گذاشته است و بیش از همه زندگی برای اقشار کم‌درآمد خیلی سخت و دشوار شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: برخلاف برخی آمارهای معیشتی که عده‌ای از مسئولان در کنار کارهای مثبت که تاکنون داشتند ارائه می‌دهند اما به شدت کارنامه منفی از خود به جای گذاشتند و مردم خیلی راحت این نتیجه را در سفره‌های خود می‌بینند.

سعیدی اظهار کرد: جلوگیری از تورم لجام‌ گسیخته، پایین آوردن نرخ بیکاری و بهبود شرایط معیشتی مردم تخصص می‌خواهد. این جاهایی که تخصص و تدبیر دولت نیاز است اثری از دولت نیست اما جاهایی که نیاز به تخصص زیادی نیست مثل برخورد با مردم در موضوع عفاف و حجاب، دولت پیشگام می‌شود. از این‌رو معتقدم دولت در کارهایش باید اهم و فی‌‌الاهم کند.

نماینده چابهار یادآور شد: دولت در جایی که نیاز و ضرورت تخصص کاملاً لمس می‌شود باید وارد گود شود و خودش را نشان بدهد. وقتی شرایط زندگی روز به روز برای مردم سخت‌تر می‌شود یعنی این رویه آن‌طور که شایسته است، توسط دولت صورت نمی‌گیرد.

او افزود: بسیاری از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی توسط دولت برای مردم محدود شده است ولی خود آن‌ها دائماً در حال بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها هستند. این پارادوکس‌ها به هیچ عنوان از سوی مردم قابل پذیرش نیست.

سعیدی گفت: دولت سیزدهم با شعار ضدفساد روی کار آمد. موضوع چای دبش، بغل گوش دولت اتفاق افتاد یا از طرفی برخورد مومنانه‌ای که با موضوع زمین خواری در حوزه علمیه آقای صدیقی شد نشان می‌دهد، روحیه فسادستیز و عدالت‌محور تنها زمانی وجود دارد که مخالفین آن‌ها مرتکب چنین اشتباهی شوند این اتفاقات باعث ایجاد نگرانی بین مردم شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: اینکه دولت سیزدهم را نقد می‌کنم و انتقاداتی به آن‌ها دارم به هیچ عنوان به این معنی نیست که دولت گذشته کاملا دولت خوب و دقیقی بوده است زیرا در آن دولت هم دیدیم که چه رفتارهایی صورت گرفت.

اخبار مرتبط:
حمله تند رسانه قالیباف به سعید محمد؛ تازه‌کار و قدرت طلب است/ عصبانیت سردار محمد قابل درک است
حمله تند رسانه قالیباف به سعید محمد؛ تازه‌کار و قدرت طلب است/ عصبانیت سردار محمد قابل درک است

محمد که در سال‌های حضور سیاسی‌اش با اظهارات صرفا قدرت‌محور تلاش کرده است در کانون توجه قرار بگیرد باز هم در روزهای اخیر در مصاحبه‌ای با حمله به جبهه پایداری و قالیباف سعی دارد به صدر اخبار بیاید، بدون اینکه به ابعاد حرف‌هایی که می‌زند توجه داشته باشد.او همچنین در این مصاحبه ائتلاف اصلاح‌طلبان با قالیباف را موجب مرگ سیاسی این جریان توصیف کرده است.

امام جمعه اردبیل: محمودعباس دست نشانده اسرائیل است
امام جمعه اردبیل: محمودعباس دست نشانده اسرائیل است

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: تمام جزئیات این کنفرانس را آمریکا و اسرائیل تنظیم کرده بودند، حتی بیانیه آخر آن نیز توسط اسرائیل تنظیم شده بود بحرین جزو کشورهای عربی است که با اسرائیل سازش کرده و فرش قرمز به سران اسرائیل پهن کرده است؛ چرا این کنفرانس در زمان فعلی برگزار شد، چون اسرائیل در حال غرق شدن است.

وزیر ارشاد: شخصیتی مثل رهبری ما در جهان وجود ندارد
وزیر ارشاد: شخصیتی مثل رهبری ما در جهان وجود ندارد

وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: خدا را شاکریم در پناه عقلانیت، با مکتبی که برای ما به میراث گذاشته شده، بنای مدنی انقلاب اسلامی را بنا گذاشته ایم و همه دستاوردهای فرهنگی امکان رشد و تعالی پیدا می کند. انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است. دنیا و رهبران دنیا کجا شخصیتی مثل رهبر حکیم ما سراغ دارد که با این میزان تسلط، پرچمدار مسائل فرهنگی در جهان باشد که تنها یکی از بزرگترین مظاهر آن، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است که از سال ۱۳۶۶ با تدبیر رهبر که آن زمان در کسوت ریاست جمهوری بود آغاز شد و امسال سی و پنجمین دوره آن در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است