کد خبر : 267325
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ - 10:36
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

زمین رایگان به خانوارهای اصفهانی دارای چهار فرزند اعطا می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: خانوارهای اصفهانی دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال برای ثبت نام و دریافت زمین رایگان، تا پایان سال جاری مهلت دارند.

زمین رایگان به خانوارهای اصفهانی دارای چهار فرزند اعطا می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علیرضا قاری‌قرآن اظهار داشت: اصفهانی‌های دارای چهار فرزند و بیشتر در صورت دارا بودن شرایط لازم، برای دریافت زمین رایگان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

به نوشته مهر؛ وی افزود: براساس بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ وزارت راه و شهرسازی موظف است به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به صراحت ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، واگذاری زمین به مساحت حداکثر ۲۰۰ مترمربع با در نظر گرفتن ضوابطی، بالمناصفه (به طور نِصف) به پدر و مادر صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: مطابق با قانون فوق وزارت راه و شهرسازی مکلف است هر سه ماه یک بار گزارش عملکرد این بند را به کمیسیون‌های عمران، اجتماعی و فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

قاری‌قرآن تصریح کرد: خانوارهای اصفهانی در صورت داشتن چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال فقط تا پایان سال ۱۴۰۲ امکان بهره‌مندی از این قانون و دریافت زمین رایگان را دارند.

اخبار مرتبط:
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از افتتاح و آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است