کد خبر : 267305
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۵ - 20:25
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

امام جمعه موقت اصفهان:

تنفر مردم جهان از صهیونیست وحامیانش از برکات طوفان الاقصی است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: تنفر عمومی مردم جهان از اسرائیل جنایت کار وحامیانش، مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها، اتحاد دولت‌های اسلامی علیه رژیم صهیونیستی از برکات طوفان الاقصی است.

تنفر مردم جهان از صهیونیست وحامیانش از برکات طوفان الاقصی است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آیت الله ابوالحسن مهدوی، در خطبه نماز جمعه اصفهان این هفته اظهار داشت: رژیم صهیونیستی امروزه یک مشکل بزرگ جهان اسلام به شمار می‌رود که به دلیل ناتوانی از رویارویی با جبهه مقاومت به جنایت علیه مردم مظلوم غزه روی آورده است و با تخریب یک بیمارستان هزاران نفر را به شهادت رساند.

به نوشته مهر؛ وی افزود: صبر و مقاومت مردم غزه در روزهای باید مورد توجه قرار گیرد که رهبر معظم انقلاب نیز در این باره تاکید دارند در کنار مظلومیت باید صبر و اقتدار مردم غزه گفته شود و پیروزی از آن مردم فلسطین خواهد بود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز رژیم غاصب در دوراهی مرگ قرار گرفته است، تصریح کرد: این رژیم کودک کش در صورت سکوت مرگش حتمی است و در صورت مقابله توانایی روبرویی با نیروی مقاومت را ندارد و در این راستا سعی دارد با جنایت علیه مردم مظلوم غزه پایان خود را به تأخیر بیاندازد که این راه هم پایانش نابودی و ذلت است.

وی تنفر عمومی مردم جهان از اسرائیل جنایت کار وحامیانش، مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها، اتحاد دولت‌های اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، تخریب تمامی زیرساخت‌های اقتصادی رژیم غاصب و عزت جبهه مقاومت را از برکات طوفان الاقصی برشمرد و گفت: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی خسارات این عملیات برای رژیم صهیونیستی جبران ناپذیر خواهد بود

آیت الله مهدوی ادامه داد: پیش از شروع جنگ اخیر فلسطین، راهپیمایی‌های چندصد هزار نفری در سرزمین‌های اشغالی علیه دولت رژیم اشغالگر برپا شد و امروز نیز اختلاف در دل دولت رژیم صهیونیستی افزایش یافته در این راستا امیدواریم هرچه زودتر مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسد.

وی با اشاره به مسئله حجاب گفت: نخبگان دانشگاهی، فرهنگیان و فرهیختگان حوزوی را نسبت به ترویج اخلاق در جامعه توصیه می‌کنم، امیدوارم روزی شاهد جامعه‌ای متحد در عمل به معروفات و منکرات باشیم.

امام جمعه موقت اصفهان اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده افزود: امام خمینی (ره) این شهید را رهبر خود دانستند، در این راستا مقاومت هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت امروز باعث شده که نوجوانان فلسطینی در مقابل دشمنان ایستادگی کنند، برهمین اساس لازم است به دانش آموزان نسبت به حضور در بسیج دانش آموزی و ارتقای تلاش خود کوشا و به تعبیر رهبر معظم انقلاب پای کار اسلام و نظام باشند.

اخبار مرتبط:
سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارقی که با دستبرد به ۵ منزل و ساختمان نیمه ساز در شهر اصفهان ۲۰ میلیارد ریال اموال آنها را به سرقت برده بود خبر داد.

سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از اعلان عمومی فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در کلان شهر اصفهان از دهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.

رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری استان اصفهان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است