کد خبر : 295994
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - 10:39
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از اعلان عمومی فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در کلان شهر اصفهان از دهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.

سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سید مرتضی حسام‌نژاد، معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به فراخوان «شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان» اظهار کرد: هدف نهایی از این فراخوان تسهیل در فرآیند ساخت وساز و تامین مسکن برای شهروندان در پهنه شهر اصفهان است

به نوشته فارس؛ وی افزود: این فراخوان به شناسایی سازندگان حرفه‌ای در حوزه تامین مسکن می‌پردازد و با دعوت از تولیدکنندگان برتر و ایجاد فضای سازنده و هدفمند، ضمن قدردانی از فعالیت آنان، بسترهای ارائه امتیازات ویژه برای تولیدکنندگان برتر پروژه‌های ساختمانی در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ فراهم خواهد شد.

حسام‌نژاد ادامه داد: در راستای تحقق تولید بر اساس شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» که ارتباط مستقیم با مشارکت مردم دارد، نقشه راهی برای ۳۶۵ روز سال ۱۴۰۳ تدوین و راهکارهای تسهیل کننده برای عملیاتی کردن همین محور با تاکید بر مسأله تولید، تهیه و در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان اضافه کرد: نکته مهمی که در انتخاب شعار سال وجود دارد تاکید رهبر انقلاب بر مشارکت محسوس مردم در تولید است؛ یعنی هدف باید این باشد که روابط حاکم بر سازندگی به مردم واگذار شود و ارکان شهری نباید در امور اجرا دخالت کند بلکه تولید توسط مردم و نهادهای مردمی اداره شود.

وی گفت: معیارهای انتخاب سازندگان برتر در این فراخوان، پایداری ساختمان و مدیرت انرژی، استفاده از فناوری‌های نوین و هوشمند صنعت ساختمان، سرمایه‌گذاری در بافت‌های ناکارآمد و محلات محروم، کیفیت طراحی و جذابیت بصری ساختمان‌های احداثی، اقدامات صورت گرفته در افزایش سرعت فرایند ساخت و ساز، رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و ساختمانی، مساحت زیربنای ساختمان‌های احداثی، ارتقای ایستایی ساختمانی با کاهش وزن سازه، استفاده از مصالح با کیفیت و استاندارد است.

فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان شهر اصفهان از ۱۰ تا ۲۵ اریبهشت ماه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۳۱-۳۴۵۹۳۶۳۴ داخلی ۱۲۱ تماس حاصل کنند و یا با مراجعه به سایت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان به نشانی www. shahrsazi.isfahan.ir فرم حضور در این فراخوان را دریافت کننند.

اخبار مرتبط:
نرخ بیکاری در اصفهان از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۲/۵ درصد کاهش یافت
نرخ بیکاری در اصفهان از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۲/۵ درصد کاهش یافت

استاندار اصفهان گفت: نرخ بیکاری در استان با راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال، با بیش از ۲.۵ درصد کاهش از ۱۲.۶ درصد در ابتدای دولت سیزدهم به ۹.۸ درصد در اسفند سال گذشته رسید.

تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان گفت: تکمیل کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل آبنیل به بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

موانع غیرضروری در فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان رفع شوند
موانع غیرضروری در فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان رفع شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید با دید مردم به مسائل و مشکلات آن‌ها نگاه کرد و موانع غیرضروری در مسیر ثبت‌نام دانش‌آموزان را از بین برد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است