کد خبر : 266215
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ - 10:32
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

یحیی گل محمدی: قهر نکردم، فسخ کردم و قراردادی با پرسپولیس ندارم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری طولانی خود به سوالات پاسخ داد و در اظهاراتی جنجالی تاکید کرد که قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده و تحت قرارداد این باشگاه نیست.

یحیی گل محمدی: قهر نکردم، فسخ کردم و قراردادی با پرسپولیس ندارم

به گزارش سایت خبری مدارا؛  ورزش سه نوشت: یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پس از بازی با پیکان در ابتدا گفت: قبل از هرچیز باید از میزبانی فوتبال قزوین تشکر کنم و همه مسئولینی که برای این بازی زحمت کشیدند. همچنین باید از هوادارانمان تشکر کنم که امروز هیجان خاصی به بازی دادند و با حضور گرم‌شان شور و اشتیاق خوبی به بازیکنان‌مان دادند‌.

یحیی در مورد بازی ادامه داد: بازی راحتی نبود. ما نیمه اول خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. بعد از این گل به نظرم پیکان بهتر بازی کرد و دو سه تا موقعیت گل هم داشت. می‌توانستند حتی در نیمه اول برنده از زمین خارج بشوند. تیم شایسته‌ای هستند و آنها را تیم جوان، دونده و باکیفیتی دیدم‌. نیمه دوم هم خیلی خوب شروع کردند و به گل رسیدند ولی اسیر تجربه و بازی خوب بازیکنان ما شدند بعد از اینکه بازی به تساوی کشیده شد.

یحیی گل‌محمدی راجع به اتفاقات بازی اضافه کرد: توانستیم تسلط خوبی داشته باشیم بعد از خوردن گل و حوصله خوبی برای حمله کردن داشتیم و در فشار حملات‌مان حریف دچار اشتباه شد و باعث شد ما به گل سوم هم برسیم. زمین هم برای بازی کردن سنگین بود و بازیکنانم امروز نشان دادند چه کیفیت خوبی دارند. برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. بازیکنان‌مان شایسته تقدیر هستند و وقتی باعث افتخار هواداران می‌شوند همیشه باید مورد تکریم قرار بگیرند. خوشحالیم از سه امتیازی که گرفتیم و علی‌رغم اینکه بازی سختی بود توانستیم به هدف‌مان برسیم.

یحیی در مورد بازی تیمش ۴۸ ساعت پس از بازی تیم ملی و مصدومیت سخت مرتضی پورعلی‌گنجی گفت: با اتفاقی که برای مرتضی افتاد، همه ما متاسف هستیم. این برد را هم همه ما به مرتضی و یاسین تقدیم می‌کنیم و بازیکنان جوان‌مان، آقای خدادادی و عنایت‌زاده که چند وقت پیش عمل کردند. شوک خیلی بدی برای همه ما بود و شاید خیلی‌هایمان هنوز این اتفاق را باور نداریم‌. حتی یک عذرخواهی و دلجویی کوچک از طرف فدراسیون ندیدیم. این بازیکن برای تیم ملی بازی کرد و این اتفاق برایش افتاد، ولی ساده از آن گذشتند و یک عذرخواهی کوچک هم نداشتند.

او در مورد بازی کردن میلاد سورگی جوان گفت: به هرحال ما یک تیم هستیم و میلاد سورگی ۹۰ دقیقه بازی کرد. در تیم ما همه بازیکنان وظایف مشخصی دارند و هرکس وارد قالب کاری و تاکتیکی می‌شود وظایفش را می‌داند. بازی سختی برای جوانان‌مان بود و امیدوارم بازیکنان مصدوممان یکی یکی برسند. همه یک تیم هستیم و یک هدف داریم و باید برای هدف‌مان بجنگیم و تمرین کنیم. امیدوارم به این تیم اهمیت داده شود. انتظار دیگری نداریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پس از اعتصاب و اتفاقات هفته پیش آیا تغییری رخ داد یا نه بیان کرد: بیشتر دوست دارم راجع به مسائل فنی صحبت کنیم ولی اتفاق خاصی در این چند روز نیفتاده. در حد دو سه جلسه بود ولی اتفاقی که عملیاتی بشود ندیدیم. ما یک تیم کامل هستیم و متشکل از ۲۵ بازیکن از تیم‌های پایه تا بازیکنان باتجربه‌. همه برای شادی دل هواداران می‌جنگیم. خیلی از مشکلات می‌شود یا رویکرد و تفکری که بچه‌ها دارند حل بشود که برای تیم باید جان بدهند. این مسائل و ارتباط بین بازیکنان و هواداران باعث می‌شود مشکلات را فراموش کنیم و هرکس وارد بازی می‌شود صدش را می‌گذارد و این شاخصه تیم پرسپولیس است.

او در مورد چمن آزادی و کیفیت ورزشگاه قزوین گفت: اینکه ما زمین خوبی نداریم قطعا در کار تاکتیکی‌مان اثر منفی می‌گذارد. خیلی دوست داشتیم استادیومی داشته باشیم که چمن خوبی داشته باشد. چمن قزوین کمی بلند بود، ولی از آزادی خیلی بهتر بود. جا دارد بهتر بشود و از همه تشکر می‌کنم. من یکی از همکارانم را فرستادم و کیفیت زمین را تایید کرد.

او در مورد درخشش شهاب زاهدی و حضور نبیل باهویی در زمین گفت: مشخص نیست هر دو کنار هم بازی کنند و بستگی به شرایط تیم دارد. امروز اتفاق خوبی برای شهاب افتاد و توانست سه گل بزند که در ادامه می‌تواند در روحیه‌اش و روند گلزنی او تاثیر مثبت داشته باشد. بازیکنان دیگر هم خیلی زحمت کشیدند تا شهاب سه گل بزند.

یحیی در مورد انتظاراتش از باشگاه پرسپولیس گفت: ما یک تیم هستیم و همه باید تلاش کنند. مدیریت و هیئت مدیره و همه عوامل دست‌اندرکار. هرکس باید بتواند وظایفش را به نحو احسن انجام بدهد. وظیفه ما مربیگری است و وظیفه بازیکنان هم این است که همه وجودشان را بگذارند و آماده مسابقه بشوند‌. بخش مدیریت هم باید نسبت به قول و قراردادی که نوشته‌اند متعهد باشند و حرفی که می‌زنند را عمل کنند نه اینکه بعد از چند ماه وعده باز هم خبری نباشد و من از اعتبارم بگذرم و خودم را کوچک کنم و به قول بعضی‌ها قهر و آشتی کنم تا چند نفر به خودشان بیایند. من اگر لازم باشد باز هم این کار را می‌کنم‌. از اعتبار خودم خرج می‌کنم و مشکلی ندارم و آنجایی که باید این اتفاق بیفتد.

او در مورد بحث آپشن‌ها گفت: کسی نه خارج از قراردادش چیزی خواسته نه هیچی! از لحاظ قراردادی بازیکنان ما را با دیگران مقایسه کنید. پاداش و این بحث آپشن به خاطر قهرمانی‌ها فعال شده است. بعضی تیم‌ها حق مسکن و راننده و تغذیه می‌دهند و آپشن‌هایی می‌گیرند که ربطی به قهرمانی ندارد. ما سه جام گرفتیم و حالا جزئی از قرارداد است. شرایطی که در جامعه وجود دارد را درک می‌کنیم ولی بحث‌مان این است که ما برای هواداران زحمت می‌کشیم و آنها از ما انتظار دارند. ما هم انتظار داریم این تعهدات انجام بشود تا با خیال و فکر راحت کار کنیم. همه کادر مشکلات مالی زیادی دارند و در این وضعیت باید مشکلات آنها هم برطرف بشود. امضا کردید پس عمل کنید. این چیزی است که باید انجام بشود و در این مسیر کنار هم باشیم و در غیر این صورت کار برای ادامه خیلی سخت می‌شود.

او در پاسخ به خبرنگاری که کلمه قهر را به کار برده بود بیان کرد: بحث قهر را نکنید، من فسخ کردم قهر نکردم! من الان قراردادی با باشگاه ندارم و از جلسه هیئت مدیره هم هموز نامه‌ای به من ندادند. انگار زیاد برایشان مهم نیست‌.

او در پاسخ به خبرنگاری که او را برترین مربی ایرانی بعد از انقلاب خوانده بود و گفت با وجود کارنامه روشن او چرا این اتفاقات رخ می‌دهد گفت: برخی موارد را باید از هیئت مدیره و باشگاه سوال کنید.

یحیی در پاسخ به اینکه سپاهان دو مهاجم این تیم یعنی عیسی و مغانلو را جذب کرد گفت: کار درست را سپاهان می‌کند که بازیکنان گلزن و باکیفیت را هزینه می‌کند می‌گیرد. من مشکلی با این قضیه ندارم و این یک کار حرفه‌ای است. امکانات و پول دارند و باید به سپاهان باید حتی برای جذب بازیکنان گران‌قیمت‌تر و بهتر کمک بشود که آنها قهرمان آسیا بشود. فیرپلی مالی یعنی اینکه هر تیمی که امکان هزینه دارد بتواند تیم بهتری ببندد. منابع مالی دارند ولی این قوانین دست و پاگیر، متاسفانه گریبانگیر باشگاه‌ها شده است و باشگاه‌های ایرانی را در آسیا تضعیف کرده است و کار همه باشگاه‌ها سخت شده است. تیمی که می‌تواند، باید بازیکن بخرد. خود ما اگر امکان این را داریم که بازیکن چند میلیون دلاری بخریم، باید انجام بشود. من مشکلی با این قضیه ندارم‌. عیسی آل‌کثیر بعد از پایان قراردادش در دسترس ما بود و دوست داشت بماند، ولی شرایط مالی باشگاه اجازه نداد و نتوانستیم او را نگه داریم و یکی از گزینه‌هایی بود که نظرم رویش مثبت بود. گرفتن فوروارد در این مقطع خیلی سخت است و مهاجم گلزن در بازار خیلی کم پیدا می‌شود. باید در آن مقطع عیسی حفظ می‌شد.

اخبار مرتبط:
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران که با صعود به نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، در دیدار فینال این مسابقات تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.

حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند
حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند

پیشکسوت استقلال گفت: حسینی مثل پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر بوده. اصلا پرداختن به این مسائل در AFC و فیفا و کل جهان خوب نیست. ما خودمان بازی کردیم و نمی‌گوییم یکی که ما را بغل کرد، بیاییم ماچش هم کنیم! نه! حسینی به ابراز احساس آن هوادار جواب داد و قصدی نداشته.

مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست

ستاره ایرانی تیم پورتو قراردادش با باشگاه جدیدش اینتر را بسته که برای ۲ سال با قابلیت تمدید یک ساله است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است