کد خبر : 264347
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ - 18:20
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

مسئولیت اجتماعی فولاد خوزستان از جاده قلعه چنعان گذشت

با بهره برداری از جاده قلعه چنعان، فولاد خوزستان گام مهم دیگری در راستای مسئولیت های اجتماعی خود برای رفاه مردم منطقه برداشت.

مسئولیت اجتماعی فولاد خوزستان از جاده قلعه چنعان گذشت

در ۱۲ کیلومتری جنوب شرقی اهواز روستایی قرار دارد با مردمی خونگرم، مهمان نواز و پرتلاش. روستای قلعه چنعان اهواز، دومین روستای بزرگ ایران پهناور، با وسعت ۱۵ هکتار و جمعیتی حدودا ۱۶ هزار نفری است. این روستا در ۲ کیلومتری شرکت فولاد خوزستان قرار گرفته و در سال های اخیر با افزای فعالیت های شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی، خدمات زیربنایی زیادی را از شرکت دریافت نموده است.
یکی از مطالبات مردم این منطقه در سال های اخیر، ۲ بانده کردن جاده کانتکس به این روستا بوده است که پس از بازدید میدانی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، وی قول آن را به مردم داده بود.
امین ابراهیمی در اسفندماه ۱۴۰۱ در آیین رونمایی از دستگاه اندازه گیری آهن کل، قول بازسازی، تعریض و ساخت این جاده را به ساکنان شهرستان کارون داد.
این جاده یکی از شریان های اصلی ارتباطی و البته حادثه خیز در شهرستان کارون و منطقه محروم قلعه چنعان است که جهت رفاه حال ساکنان این منطقه به زودی به بهره برداری می رسد.
آنگونه که مردم منطقه می گویند وضعیت نامناسب جاده باعث شده هرساله تعدادی از خانواده ها بدلیل حوادث رانندگی در این جاده داغدار شوند.
بدلیل یک بانده بودن این جاده ارتباطی سالانه شاهد دهها تصادف مرگبار بوده ایم و شرکت فولاد خوزستان در تعریض، بهسازی و دوبانده کردن این جاده پیشقدم شده تا این جاده که یکی از مطالبات مردم منطقه بوده است به سرانجام برسد.
شرکت فولاد خوزستان در قالب انجام مسئولیت های اجتماعی ۳۳۰میلیارد ریال برای ۲ بانده کردن این جاده اختصاص داده بود که باتوجه به مشکلات معارضین و الحاقیه پروژه، هزینه اجرای این پروژه نیز بیشتر شده است.
تاکنون چندین پروژه مهم و زیربنایی در محدوده روستای قلعه چنعان از جمله درمانگاه و بلوارهای ۳۰۰ دستگاه و بنکداران انجام داده و باید گفت شرکت فولاد در زمینه عمل به مسئولیت های اجتماعی پیشتاز بوده و سعی کرده است تا شهرها وروستاهای پرامونی فعالیت خود را از عواید حضور صنعت در منطقه برخوردار نماید.

اخبار مرتبط:
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است