کد خبر : 248384
انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - 13:59
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

شاخص کل بورس قرمزپوش شد

بازار سهام مشابه چند روز گذشته، روز جاری را با فشار عرضه خصوصا در سهام دلاری بازار آغاز کرد و در یک ساعت و نیمی که از بازار گذشته حدود ۴۰ هزار واحد از ارتفاع خود را از دست داد.

شاخص کل بورس قرمزپوش شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ تسنیم نوشت: معاملات امروز بازار سهام متاثر از ریزش نرخ ارز، با فشار عرضه خصوصا در سهام دلاری آغاز شد و اگرچه سهام ریالی بازار در ابتدای بازار روندی مثبت را داشتند، اما فشار عرضه بازار به آن ها نیز سرایت کرد و هم اکنون تقریبا تابلوی تمامی سهام قرمز است.

در یک ساعتی که طی معاملات امروز از بازار سهام گذشته است، شاخص کل تا کنون ۳۱ هزار واحد از ارتفاع خود را از دست داده و به این ترتیب به کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد نزول کرد. همچنین گفتنی است شاخص هم وزن نیز تا کنون ۱۰ هزار واحد عقب نشسته و به عدد ۷۳۷ هزار واحد رسیده است.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «زاگرس» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «وبملت»، «فولاد» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «کرمان» و «گدنا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

گفتنی است حقیقی ها تا یک ساعت و نیمی که تا کنون از بازار گذشته است حدود ۷۷۷ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.

اخبار مرتبط:
تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد
تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد

واریز سود سهام عدالت برخی از سهامداران به موقع صورت نگرفت و این موضوع باعث شده تا این پرداخت سود به خردادماه موکول شود.

همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن یک دکمه، تَورم خود به خود کاهش می‌یابد
همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن یک دکمه، تَورم خود به خود کاهش می‌یابد

«دولت نباید ژست کنترل تورم را به خود بگیرد. به نظر من باید از مردم عذرخواهی کنند و بگویند نتوانستیم تورم را کنترل کنیم.»

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور کلاً تعطیل شده است
نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور کلاً تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است