کد خبر : 247387
انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - 22:39
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

انتقاد «نرجس سلیمانی» از شهرداری تهران

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ارائه قراردادها و شماره پلاک اتوبوس‌های جدید تزریق شده به ناوگان اتوبوسرانی از سوی شهرداری تهران به شورا تاکید کرد.

انتقاد «نرجس سلیمانی» از شهرداری تهران

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایسنا نوشت: نرجس سلیمانی در یکصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرتهران پس از ارائه گزارش حوزه حمل و نقل عمومی شهرداری تهران، گفت: انتظار من ارائه گزارش عملی بود نه گزارش مدیریتی، وقتی ازمدیریت جهادی صحبت می‌کنیم یعنی در شرایط سخت کار را به نتیجه برسانیم. اگر شرکت‌های داخلی توانایی تولید داشتند، پول بود و دولت همکاری می‌کرد و اینکه اگر هزاران اگر دیگر بود کار انجام می‌شد پاسخ مناسبی نیست. مردم در این حوزه مشکل دارند و این موارد پاسخ مردم نیست.

وی تاکید کرد: با کمال تأسف اگر بخواهم جمع بندی این گزارش را انجام دهم باید بگویم این موارد نشان از عدم توانایی و نبود برنامه مناسب برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران است. بی تردید باید قراردادها به اعضای شورا ارائه شود. باید شماره پلاک و شاسی اتوبوس‌هایی که دریافت شده است به شورا ارائه شود تا ما با بازدیدهای میدانی که انجام می‌دهیم بتوانیم وظیفه نظارتی خود را به درستی انجام دهیم و گزارش‌های عملیاتی ارائه کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نامه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا به ریاست شورا در خصوص تأمین بودجه برای خرید اتوبوس به صورت ماهانه گفت: باید گزارش‌های این حوزه ارائه شود. خریدهای سال گذشته و تعاملات با دولت که منتهی به قرارداد شده است باید در قالب گزارش به شورا و کمیسیون حمل و نقل ارائه شود تا ما از کارخانه‌ها و مراحل تولید بازدید کنیم و اطلاعات دقیقی به شهروندان ارائه دهیم.

اخبار مرتبط:
شهرداری درختان کنار باغ موزه قصر قطع کرد
شهرداری درختان کنار باغ موزه قصر قطع کرد

طبق اعلام روابط عمومی منطقه ۷، ۱۳ اصله درخت طبق نظر پزشک گیاه، مبتلا به آفت پوست خوار و چوب خوار شده بود و ضرورت قطع این درختان توسط پزشک گیاه به اداره فضای سبز اعلام شد. سپس این موضوع با ارائه مستندات پزشکی در کمیسیون ماده ۷ طرح و اعلام شد که برای حفظ سایر درختان آن محوطه و نیز حفظ جان عابران و شهروندانی که در این محوطه تردد می‌کنند، قطع این درختان اجتناب ناپذیر است و کمیسیون بر اساس مستندات پزشک گیاه و نیز سایر کارشناسان، رای به قطع این درختان داد.

سردار رادان: اقدام انتظامی در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
سردار رادان: اقدام انتظامی در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن می‌خواهد ضد ارزش‌ها را ارزش نشان دهد و به ارزش‌ها خدشه وارد کند و این یعنی بدون سلاح از درون به ما حمله کرده است. ضد عملیات "وعده صادق" یعنی تهی کردن ما از درون که دشمنان با شدت بیشتری از قبل می‌خواهند آن را انجام دهند.

معاون وزیر کشور: رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
معاون وزیر کشور: رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود

معاون امنیتی_انتظامی وزیر کشور جزئیات جدیدی از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور و جلوگیری از قاچاق انسان و سلاح بیان کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است