کد خبر : 242373
انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ - 13:01
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سلامت
چاپ

کیهان: ابراهیم رئیسی یک «جنتلمن» است

روزنامه کیهان نوشت: جریان تندرو اصلاح‌طلب یک عکس را دستمایه لجن‌پراکنی قرار داده و مدعی شده که چرا رئیس‌جمهور به مقامات سوری و از جمله خانم‌ها، با احترام برخورد کرده! البته از طیفی که «هفت تیرکِشی و همسرکُشی» را مصداق «جنتلمن بودن»! قلمداد می‌کند، انتظار نیست که از احترام به زنان، کمترین اطلاعی داشته باشند.

کیهان: ابراهیم رئیسی یک «جنتلمن» است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ کیهان در شماره امرزوش نوشت: در حالی که حضور ابراهیم رییسی در جمع زنان بی‌حجاب سوری و احوالپرسی گرم با آنان موجب انتقاد در داخل کشور شده، روزنامه کیهان از رییس دولت حمایت کرده و این کار او را «احترام به زنان» دانسته است.

جریان تندرو اصلاح‌طلب، علاوه‌بر اینکه غایب همیشگی کلاس تاریخ است، در مسائلی همچون دیپلماسی و اقتصاد نیز عضو ثابت در لیست رفوزه‌ها و مردودی‌ها است. حالا چرا می‌گوییم افراطیون مدعی اصلاحات و اعتدال در مسائلی همچون دیپلماسی و اقتصاد عضو ثابت در لیست رفوزه‌ها و مردودی‌ها هستند. به این دلیل که این طیف در دولت قبل، هم در دیپلماسی و در اقتصاد کارنامه بسیار ضعیفی بر جای گذاشتند. یکی از نقاط ضعف جدی دولت قبل، فرصت سوزی در دیپلماسی اقتصادی بود.

این روزنامه در ادامه یادآور شده است: سفر رئیس‌جمهور ایران به سوریه، علاوه‌بر خشم و نگرانی مقامات آمریکایی و صهیونیست‌ها، افراطیون مدعی اصلاحات را نیز عصبانی و نگران کرده است. با اینکه این سفر مصادیق متعددی از خبر خوب به همراه داشت، اما جریان تندرو اصلاح‌طلب با رکوردزنی در به ابتذال کشاندن مفهوم نقد سیاسی، یک عکس را دستمایه لجن‌پراکنی قرار داده و مدعی شده که چرا رئیس‌جمهور ایران به مقامات سوری و از جمله خانم‌ها، با احترام برخورد کرده است!البته از طیفی که «هفت تیرکِشی و همسرکُشی» را مصداق «جنتلمن بودن»! قلمداد می‌کند، اصلا انتظار نیست که از احترام به زنان، کمترین اطلاعی داشته باشند. اهل فن به خوبی می‌دانند که این قبیل فضا‌سازی‌ها و بهانه گیری‌ها نشانه ناراحتی و عصبانیت است. چرا که هر زمان آمریکا و اسرائیل از سوی ایران تحقیر شده و سیلی می‌خورند، جیغ افراطیون مدعی اصلاحات در داخل نیز بلند می‌شود.

 

اخبار مرتبط:
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: سرانه سلامت در شهر تهران با توجه به جمعیت شهر تهران در مقایسه با بسیاری از استانها در وضعیت مطلوب قرار ندارد.

بیمارستانی در اسپانیا برای تقویت روحیه بیماران از سگ‌ها کمک می‌گیرد
بیمارستانی در اسپانیا برای تقویت روحیه بیماران از سگ‌ها کمک می‌گیرد

بیمارستان «del Mar» در بارسلونا با همکاری بنیاد «Affinity» که در حوزه درمان با کمک حیوانات فعالیت دارد، طرحی را به صورت آزمایشی برای بهبود شرایط روحی بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان راه‌اندازی کرده است.

برای رهایی از کبد چرب این پنج نوشیدنی ساده را میل کنید
برای رهایی از کبد چرب این پنج نوشیدنی ساده را میل کنید

با پیروی از یک رژیم غذایی سالم می توان از پیشرفت روند چرب شدن کبد پیشگیری کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است