کد خبر : 233180
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - 04:58
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

شیفت شب کتابخانه مرکزی استان خوزستان در اهواز راه اندازی شد

رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان گفت: به منظور گسترش ارائه خدمات به مراجعان و اعضا، شیفت شب در کتابخانه مرکزی استان خوزستان در اهواز فعال شد.

شیفت شب کتابخانه مرکزی استان خوزستان در اهواز راه اندازی شد

محمدرضا شکاری در جمع خبرنگاران بیان کرد: درخواست‌هایی از جانب پشت‌کنکوری‌ها، متقاضیان شرکت در آزمون‌های مختلفی از جمله قضاوت، وکالت، نظام مهندسی، آیلتس، تافل و غیره جهت استفاده از سالن‌های مطالعه‌ عمومی، اتاق‌های مطالعه گروهی و اتاق‌های مطالعه اختصاصی برای راه اندازی شیف شب دریافت شده بود.

وی افزود: کتابخانه مرکزی با هدف گسترش کیفیت و کمیت خدمات کتابخانه‌ای به عموم شهروندان و با توجه به بالا رفتن تعداد عضویت و مراجعه به کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۹ دایر خواهد بود.

شکاری گفت: اعضای کتابخانه بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ اضافه‌ (به جز حق عضویت سالیانه)، با ارائه‌ کارت عضویت می‌توانند علاوه بر سالن‌های مطالعه، از تمامی بخش‌های کتابخانه استفاده نمایند.

وی ادامه داد: هم اکنون کتابخانه مرکزی، تنها کتابخانه‌ای است که در استان تا این ساعت پذیرای مراجعین بوده و روزهای پنجشنبه نیز به صورت ۲ شیفت آماده خدمت‌رسانی است.

کتابخانه مرکزی استان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن بیش ازهشت هزار و ۶۰۰ عضو فعال و بیش از ۱۳۲ هزار نسخه منبع اطلاعاتی به عنوان یک مرکز فرهنگی و اجتماعی، نیازهای اطلاعاتی عموم را با رویکرد جغرافیای فرهنگی خوزستان برآورده می‌کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
سالی ماندگار و نقطه عطف فولاد خوزستان
سالی ماندگار و نقطه عطف فولاد خوزستان

با بهره برداری از جاده قلعه چنعان، فولاد خوزستان گام مهم دیگری در راستای مسئولیت های اجتماعی خود برای رفاه مردم منطقه برداشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است