کد خبر : 232525
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - 12:39
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

محمد مهاجری: اصولگرایان دارند از دست کارهای دولت آقای رئیسی خون دل می‌خورند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر جای آقای رئیسی بودم همین الان به در خانه وزرای قوی و مسئولان موفق اقتصادی دولت های گذشته همچون آقای ظریف، همتی، زنگنه، آذری جهرمی، پورمحمدی، بیطرف و حتی محمدعلی نجفی می رفتم از آنها خواهش می کردند به سر کارهای خودشان برگردند تا کار دولت سیزدهم را به سامان برسانند.

محمد مهاجری: اصولگرایان دارند از دست کارهای دولت آقای رئیسی خون دل می‌خورند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ نامه نیوز نوشت: محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا گفت: کشور امروز کاملا از لحاظ سیاسی، سیاست خارجی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی رها شده است. انگار مسئولان تصمیم گرفتند همه چیز را به حال خود رها کنند و کاری به کار هیچ چیز نداشته باشند چون انتظار دارند اتفاقی بیفتد و معجزه ای صورت گیرد.

بخش هایی از گفت و گوی مهاجری را در ادامه می خوانید:

  • یا آقای رئیسی اطلاع و ارزیابی دقیقی از اوضاع ندارد و دستاوردسازان مشغول ذهنیت سازی های دروغین برای او هستند یا او از واقعیت ها با خبر است و با علم به واقعیت ها همچنان این راه غلط را می رود. علاقه دارم حالت اول باشد یعنی اطرافیان تلاش می کنند اطلاعات غلط به او بدهند چون راه حل آن ساده است.
  • اگر جای آقای رئیسی بودم همین الان به در خانه وزرای قوی و مسئولان موفق اقتصادی دولت های گذشته همچون آقای ظریف، همتی، زنگنه، آذری جهرمی، پورمحمدی، بیطرف و حتی محمدعلی نجفی می رفتم از آنها خواهش می کردند به سر کارهای خودشان برگردند تا کار دولت سیزدهم را به سامان برسانند چون با این فرمان اگر دولت بخواهد جلو برود حتی ارزش های اخلاقی جامعه نیز سقوط خواهد کرد.
  • آقای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری راجع به موضوعات سیاسی، سیاست خارجی، اقتصاد و فضای مجازی وعده هایی داد که حتی یکی از آنها محقق نشد. این یعنی ارزش های اجتماعی جامعه در خطر سقوط هستند چون مردم اگر از افراد غیرروحانی حرف های غیرواقع بشنوند آن را به پای دین نمی گذارند اما اگر این حرف ها را از یک شخصیت روحانی بشنوند، قطعا در باورها و اعتقادهای شان اثر منفی می گذارد. امیدوارم آقای رئیسی متوجه آثار و تبعات رفتاری که از خود و دولتش سر می زند باشد.
  • الان دوستان اصولگرایی را می شناسم که به شدت منتقد دولت هستند و از کارهای دولت آقای رئیسی خون دل می خورند مثال روشنش نقدهایی است که آقای قالیباف این روزها از تریبون های رسمی درباره دولت بیان می کند. قطعا او خیلی بیش از این حرف ها به دولت نقد دارد. در مجموع معتقدم هر روز که می گذرد آقای رئیسی بیشتر آبروی آقای روحانی را احیا می کند.
اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

یک پاسخ به “محمد مهاجری: اصولگرایان دارند از دست کارهای دولت آقای رئیسی خون دل می‌خورند”

  1. فکور گفت:

    چه نوابغی رو هم مثال زده. این عزیزان اگر طبیب بودند در دوران مسوولیت خودشون یه کاری میکردند. کلی از مشکلات فعلی میراث دوران حکمرانی آنهاست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است