کد خبر : 232362
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - 18:30
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

کیهان علت توقیف روزنامه سازندگی را اعلام کرد

روزنامه کیهان نوشت: «طغیان گوشت»، «هراس شیراز»، «سهم عوام سهم خواص»، «خراج از مردگان»، «دولت بی‌سرمایه»، «دوئل زنانه»، «حراج بدون نظارت»، «اثر باد بیشتر از اثر مسئولان است» و «دور افتخار با بورکینافاسو» تنها بخشی از تیتر‌های خلاف واقع و مصداق تشویش اذهان عمومی توسط روزنامه سازندگی است.

کیهان علت توقیف روزنامه سازندگی را اعلام کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه کیهان علت توقیف روزنامه سازندگی را بیان و لیستی از تیترهای را که به نوشته این روزنامه «خلاف واقع» و «مصداق تشویش اذهان عمومی» است، منتشر کرد.

سردبیر سازندگی طی مصاحبه‌ای مدعی شد: «بر اساس شنیده‌های ما» رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت از تیتر «طغیان گوشت» عصبانی شده‌اند و به تبع آن، وزیر ارشاد از هیئت نظارت خواستار توقیف روزنامه شده است. این اظهارات خلاف واقع و دروغ که خود از مصادیق مجرمانه در قانون مطبوعات است در حالی صورت گرفته است که بر اساس اعلام روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد: «با توجه به بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و با عنایت به اصرار بر تخلف در درج محتوای خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی طی ماه‌های گذشته، هیئت نظارت بر مطبوعات رای به توقیف این روزنامه صادر کرد.»

این روزنامه در ادامه نوشت: «طغیان گوشت»، «هراس شیراز»، «سهم عوام سهم خواص»، «خراج از مردگان»، «دولت بی‌سرمایه»، «دوئل زنانه»، «حراج بدون نظارت»، «اثر باد بیشتر از اثر مسئولان است» و «دور افتخار با بورکینافاسو» تنها بخشی از تیتر‌های خلاف واقع و مصداق تشویش اذهان عمومی توسط این روزنامه است.

اخبار مرتبط:
عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت

رییس سازمان سینمایی کشور در نامه‌ای خطاب به معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی اعلام کرد که آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها باید از این سازمان مجوز دریافت کنند.

میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم
میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم

عصر چهارشنبه پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما با همراهی محسن برمهانی معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» بازدید کرد و در جریان روند تولید آن قرار گرفت. در این بازدید مهدی نقویان رئیس سیمافیلم و جمعی از مدیران ستادی معاونت سیما حضور داشتند.

خواننده سرشناس کُرد: از سعید آقاخانی شکایت خواهم کرد  I ببینید
خواننده سرشناس کُرد: از سعید آقاخانی شکایت خواهم کرد I ببینید

خواننده سرشناس موسیقی کُردستان نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سریال «نون. خ» اعتراض کرد و اعلام کرد که به‌زودی پیگیری قانونی و قضایی نسبت به این موضوع را آغاز خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است