کد خبر : 228873
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - 19:18
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

گازگرفتگی در اصفهان ۱۰ مسموم و یک فوتی برجا گذاشت

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مسمومیت ۱۰ نفر و فوت یک نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن طی ۱۷ ساعت اخیر خبرداد.

گازگرفتگی در اصفهان ۱۰ مسموم و یک فوتی برجا گذاشت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ عباس عابدی اظهار داشت: حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در منزلی در محدوده سه‌راه سیمین شهر اصفهان ساعت ۲۳ و ۱۱ دقیقه جمعه شب به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام شد.

به نوشته مهر؛ وی با اشاره به اینکه یک واحد امدادی فوری به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: متأسفانه در این حادثه آقای جوان ۱۸ ساله بر اثر مسمومیت با گاز CO جان خود را از دست داد.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان اضافه کرد: همچنین در حادثه دیگری در خیابان همدانیان پنج نفر شامل چهار پسر با سن ۱۴ سال و یک مرد ۲۹ ساله به دلیل اشکال در بخاری و انتشار گاز مونوکسید کربن مسموم شدند.

عابدی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز اتفاق افتاد، افزود: سه واحد امدادی به محل حادثه اعزام و حادثه دیدگان به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

به گفته وی در حادثه‌ای مشابه در خیابان ارغوانیه شهر اصفهان در ساعت ۴ و ۲۳ دقیقه بامداد نیز ۲ بانو ۳۵ و ۵۵ ساله و یک کودک ۶ ساله بر اثر گازگرفتگی مسموم شدند که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان فارابی انتقال یافتند.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان افزود: یک بانوی ۴۰ ساله در پیر بکران نیز بر اثر گازگرفتگی به دلیل اشکال در بخاری و نشت گاز مسموم شده که ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه صبح امروز توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شفای کلیشاد منتقل شد.

عابدی به حادثه مسمومیت با گاز Co به دلیل استفاده از ذغال در گلپایگان اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز که ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه شب گذشته اتفاق افتاد یک بانوی ۱۸ ساله دچار مسمومیت شده بود که با دریافت مراقب‌های سرپایی بهبود یافت.

اخبار مرتبط:
ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان/ تخلیه روستاهای در معرض سیل ضروری است
ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان/ تخلیه روستاهای در معرض سیل ضروری است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ادامه بارش ها در شرق و شمال استان اصفهان گفت: تخلیه روستاها و سکونتگاه‌های در معرض سیل ضروری است.

هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد

اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره سامانه بارشی که از بعد از ظهر امروز فعال می‌شود، هشدار سطح زرد صادر کرد.

برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودروها
برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودروها

رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: عوامل پلیس راهور نسبت به توقیف خودروهای دارای وضعیت ظاهری غیراستاندارد و نامتعارف و اعمال قانون صاحبان این قبیل خودروها اقدام می‌کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است