کد خبر : 228873
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - 19:18
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

گازگرفتگی در اصفهان ۱۰ مسموم و یک فوتی برجا گذاشت

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مسمومیت ۱۰ نفر و فوت یک نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن طی ۱۷ ساعت اخیر خبرداد.

گازگرفتگی در اصفهان ۱۰ مسموم و یک فوتی برجا گذاشت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ عباس عابدی اظهار داشت: حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در منزلی در محدوده سه‌راه سیمین شهر اصفهان ساعت ۲۳ و ۱۱ دقیقه جمعه شب به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام شد.

به نوشته مهر؛ وی با اشاره به اینکه یک واحد امدادی فوری به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: متأسفانه در این حادثه آقای جوان ۱۸ ساله بر اثر مسمومیت با گاز CO جان خود را از دست داد.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان اضافه کرد: همچنین در حادثه دیگری در خیابان همدانیان پنج نفر شامل چهار پسر با سن ۱۴ سال و یک مرد ۲۹ ساله به دلیل اشکال در بخاری و انتشار گاز مونوکسید کربن مسموم شدند.

عابدی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز اتفاق افتاد، افزود: سه واحد امدادی به محل حادثه اعزام و حادثه دیدگان به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

به گفته وی در حادثه‌ای مشابه در خیابان ارغوانیه شهر اصفهان در ساعت ۴ و ۲۳ دقیقه بامداد نیز ۲ بانو ۳۵ و ۵۵ ساله و یک کودک ۶ ساله بر اثر گازگرفتگی مسموم شدند که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان فارابی انتقال یافتند.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان افزود: یک بانوی ۴۰ ساله در پیر بکران نیز بر اثر گازگرفتگی به دلیل اشکال در بخاری و نشت گاز مسموم شده که ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه صبح امروز توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شفای کلیشاد منتقل شد.

عابدی به حادثه مسمومیت با گاز Co به دلیل استفاده از ذغال در گلپایگان اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز که ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه شب گذشته اتفاق افتاد یک بانوی ۱۸ ساله دچار مسمومیت شده بود که با دریافت مراقب‌های سرپایی بهبود یافت.

اخبار مرتبط:
برادران زورگیر در کمتر از ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
برادران زورگیر در کمتر از ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی ۲ برادر سارقی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زور گیری از شهروندان کرده بودند در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شدند.

تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تخلیه آب از شهر کاشان به دلیل خروش رودخانه و جاری شدن آب در شهر همچنان ادامه دارد.

باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: خور و بیابانک در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی را داشته و ۳۸ میلیمتر باران در این منطقه کویری باریده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است