کد خبر : 227572
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - 20:20
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

سامانه بارشی به اصفهان نزدیک می‌شود/ افزایش ۶ درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از روز دوشنبه با نزدیک شدن سامانه‌ بارشی در اکثر مناطق افزایش ابر و بارش باران و برف و وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در نیمه‌ غربی و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

سامانه بارشی به اصفهان نزدیک می‌شود/ افزایش ۶ درجه‌ای دمای هوا

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آسیه آقایی کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی امروز و فردا بر روی استان است.

به نوشته فارس؛ وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری و در نیمه غربی مه رقیق، گاهی افزایش ابر و در مناطق مرکزی برای امروز مه و غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

آقایی بیان کرد: از روز دوشنبه با نزدیک شدن سامانه‌ بارشی در اکثر مناطق افزایش ابر و بارش باران و برف و وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در نیمه‌ غربی و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: فعالیت این سامانه تا روز پنجشنبه به تناوب بر روی استان ادامه خواهد داشت و شدت آن طی روز سه‌شنبه تا چهارشنبه خواهد بود.

وی با بیان اینکه آب گرفتگی معابر، کولاک برف در مناطق کوهستانی و مستعد و اختلال در تردد دور از انتظار نیست، عنوان کرد: کمینه دمای هوا، طی روزهای آینده به ویژه در نیمه غربی استان بین ۵ تا ۱۰ درجه افزایش خواهد داشت.

آقایی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۳ تا ۶ درجه افزایش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۰ و کمینه فردا صبح منفی ۲ درجه سانتی‌گراد و خوروبیابانک با ۱۳ و چادگان با منفی ۱۱ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به میزان بارش در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان گفت: دهاقان و فرودگاه شهیدبهشتی اصفهان ۰.۴، اصفهان ۰.۲، خوانسار ۰.۱، ورزنه ۰.۵ و گلپایگان ۰.۳ میلی‌میر بارش گزارش شده است.

اخبار مرتبط:
فرماندار اصفهان: اهتمام دهیاران به مسائل روز روستاها ضروری است
فرماندار اصفهان: اهتمام دهیاران به مسائل روز روستاها ضروری است

فرماندار اصفهان گفت: دهیاران دامنه دغدغه مندی خود را از مسائل عمرانی روستاها به نیازهای مختلف اجتماعی، فرهنگی و سلامت گسترش دهند.

بارش های فروردین به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد
بارش های فروردین به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وارد شدن خسارت به بیش از ۶ هزار هکتار از باغ ها و مزارع استان بدنبال بارش های فروردین سالجاری خبر داد.

۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند
۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۴۲ هزار نفر در این استان در سال‌های اخیر زیر پوشش کلاس‌های سوادآموزی، با خواندن و نوشتن آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است