کد خبر : 221928
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ - 15:02
دسته‌بندی : اخبار ویژه، ورزشی
چاپ

انتقاد تند مایلی‌کهن از کارلوس کی‌روش؛ این آقا چرا به ایران آمد؟/ کی‌روش برای یکماه ۱۵۰ هزار دلار دستمزد گرفت

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از دستمزد خارجی‌های فوتبال ایران کی‌روش و لوکادیا را به باد انتقاد گرفت.

انتقاد تند مایلی‌کهن از کارلوس کی‌روش؛ این آقا چرا به ایران آمد؟/ کی‌روش برای یکماه ۱۵۰ هزار دلار دستمزد گرفت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ بعد از وقفه لیگ برتر خروج ناگهانی یورگن لوکادیا باعث شد خط آتش پرسپولیس با چالش بزرگی مواجه شود. از سوی دیگر با وجود اینکه سرخ‌پوشان مهاجمان دیگری مانند مهدی عبدی و حامد پاکدل روی نیمکت دارند یحیی گل محمدی به آنها اعتقاد زیادی ندارد. از طرف دیگر خبر عقد قرارداد کارلوس کی‌روش با قطری‌ها به گوش رسید. در همین رابطه با محمد مایلی‌کهن به گفتگو پرداختیم:

مشکل لوکادیا برای پرسپولیس به چالش تبدیل شده است. چرا؟

لوکادیا با توجه به دستمزد و پولی که گرفت عملکرد خوبی نداشت فقط ۳ گل در جریان بازی به ثمر رساند و حالا هم با جدایی ناگهانی دست پرسپولیسی‌ها را در پوست گردو گذاشت. می‌گویند لوکادیا ۶ گل زده است، اما نصف این گل‌ها پنالتی است. اگر من هم با این سن و سال در پرسپولیس بازی می کردم ممکن بود با گل کردن این پنالتی‌ها ۳ گل به ثمر می رساندم.

به طور کلی بازیکنان و اعضای خارجی پرسپولیس و تیم ملی مبالغ زیادی دریافت می‌کنند؟ قبول دارید؟

انگار فقط برای خودمان در این مملکت پول نیست و برای خارجی‌ها پول زیادی داریم. مگر همین کی‌روش چند روز در ایران بود؟ سرجمع یک ماه هم نمی شود؛ شما ببینید دست آخر خودش و دستیارانش چقدر پول گرفتند و رفتند. می گویند قراردادش ۱۵۰ هزار دلار بوده است، شما خودتان چنین رقمی را باور می کنید؟

چه می‌شود کرد؟

مشکلات آنقدر زیاد است که حوصله گفتن آنها را نداریم دیگر اصلا کاری به کار فوتبال ندارم. یک موقع خودت در بورس هستی و از روی غرض ورزی و برای منافع خودت حرف میزنی و انتقاد می کنی، اما من هرچه گفتم و می گویم همه از سر دلسوزی است.

 

انتظار بود در جام جهانی کیروش ترکیب متفاوت تری نسبت به گذشته نشان داد؟

کی‌روش همیشه می‌گوید ما در لیگ ایران بازیکن خوب یا حرفهای نداریم مگر سردار آزمون و علیرضا جهانبخش بازیکنان خوب و با ادبی هستند در تیم باشگاهی خودشان چقدر بازی کردند؟ تا دلتان بخواهد بازیکن خوب در ایران داریم اما باید نوع تفکر را تغییر داد.جام ملت‌های ۱۹۹۶ یادتان هست؟

چطور؟ چرا جام ملت‌های ۱۹۹۶ را یادآور شدید؟

ما در آن رقابت‌ها سوم شدیم اما مهمترین دستاوردش این بود که آن نسل سالها به فوتبال ایران خدمت کرد. یکسری بازیکن ۱۷ یا ۱۸ سالهبه فوتبال ایران معرفی شدند. خود مهدوی کیا مگر آن زمان چند سال داشت یا فرهاد مجیدی، داریوش یزدانی، علی موسوی، سیروس دین محمدی. دین محمدی مگر آن زمان استقلال بود؟ خیر او را از شهرداری تبریز دعوت کردم. یا خدابیامرز میناوند و نکیسا. با حالا مقایسته کنید. آن تیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشت؟ البته قبول دارم که در جام جهانی با تغییراتی که برخی دوستان مشاور انجام دادند متفاوت تر رفت. به نظرم باید به دور بعد صعود می کرد. با آن یوگسلاوی و آلمان پیر می توانستیم به مرحله بعد صعود کردیم. ما آقای گل آسیا داشتیم و سه بازیکن در تیم منتخب آسیا داشتیم و کاپ اخلاق هم گرفتیم.

کی‌روش بعد حذف تیم ملی به ایران بازگشت!

وقتی در جام جهانی حذف شدیم این آقا چرا به ایران آمده؟ این در حالی است که وقتی برای بازی دوستانه به خارج رفتیم سرمربی پرتغالی به کشورش رفت. حساب کنید یک ماه هم در ایران نبوده و زمان بازگشت به سیاحت و تفریح رفت. دفعه بعد که به ایران بیایید باید نشست خبری بگذارد و عذرخواهی کند.

نبی گفت که زمان اسکوچیچ نظم نداشتیم و در زمان کی‌روش نظم تیم ملی بهتر شد!

انضباط داشتیم تیم ۶ گل از انگلیس دریافت کرد اگر نداشتیم فکر کنم ۱۶ تا می خوردیم. راستی پاداش آقای نبی چقدر بود؟ شنیدم در حد کی‌روش بوده است.

اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است