کد خبر : 215974
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - 14:06
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

واکنش مولاوردی به ادعای عجیب کریمی قدوسی علیه او

شهیندخت مولاوردی معاون زنان و خانواده دولت یازدهم به ادعای کریمی قدوسی نماینده مجلس واکنش نشان داد.

واکنش مولاوردی به ادعای عجیب کریمی قدوسی علیه او

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مولاوردی در واکنش به ادعای کریمی قدوسی مبنی بر اینکه «خانم مولاوردی، معاون روحانی طرحی داشت و می‌خواست فاحشه‌ها را بیمه کند» نوشت:

«ای اهل ایمان، هر گاه فاسقی خبری برای شما آورد تحقیق کنید، مبادا از روی نادانی به قومی رنجی رسانید و سخت از کار خود پشیمان گردید»/حجرات:۶

کریمی قدوسی اولین بارش نیست که سخنان جنجالی بر زبان جاری می سازد، عادت دارد به ایراد سخنان ناراست و باور دارد به این مَثَل قدیمی: «دروغ که حناق نیست!»

خودم بارها مخاطب اتهام افکنی ها و ادعاهای واهی اش بوده ام.

علی الظاهر این اتهامش هم متوجه برگزاری نشستی تخصصی است از سوی کارگروه آسیبهای اجتماعی معاونت امور زنان ریاست جمهوری در دوره تصدی ام به عنوان معاون امور زنان و خانواده دولت یازدهم و طرح پیشنهاداتی در آن از جانب سخنرانان؛ نشستی که خودم هم در آن حضور نداشتم.

عنوان این نشست تخصصی «سلامت زنان و رفتارهای پرخطر؛ با تاکید بر ایدز» بود. هدف اصلی این برنامه ها که قرار بود سلسله نشست باشد، هشدار به دست اندرکاران و زنان متاهلی که قربانی روابط جنسی فرازناشویی همسرانشان می شوند، نسبت به سرایت روزافزون بیماری ایدز از طریق رابطه جنسی و تغییر الگوی ابتلا از تزریق به این شیوه بود و نه آنچه امثال کریمی قدوسی مستفاد کرده اند!

نهایتا از پرونده ای که با این عنوان در مجتمع قضایی کارکنان دولت تشکیل شده بود، وفق فرازی از دادنامه اصداری شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری ۲ تهران مورخ ششم مهر ۱۳۹۸ تبرئه شده ام:

«…دیگر موضوع و رفتار انتسابی به مشارالیها را با تفسیر و تحلیلی که بیان گردیده فاقد دلیل انتسابی بر توجه اتهام به متهمه دانسته و حکم به برائت مشارالیها وفق مواد ۱۲۰ قانون مجازات اسلامی و اصل ۳۷ قانون اساسی صادر می نماید.»

این بنده خدا یا از صدور این دادنامه خبر ندارد و یا در عین اطلاع، خود را به تغافل زده است. لذا به استناد اصل«البینه علی المدعی»، حق پیگیری قضایی این اتهام را که اکنون اعتبار امر مختومه یافته است، بر خود محفوظ می دارم.

بقول سعدی شیرین سخن(بوستان- باب هفتم – در عالم تربیت-گفتار اندر فضیلت خاموشی):

«صد انداختی تیر و هر صد خطاست
اگر هوشمندی یک انداز و راست»

قرارمان این بود مجلس عصاره فضایل ملت باشد، نبود؟!

 

اخبار مرتبط:
حمله تازه رائفی‌پور به قالیباف و شمخانی I ببینید
حمله تازه رائفی‌پور به قالیباف و شمخانی I ببینید

ویدئویی از حمله تند رائفی پور به قالیباف و شمخانی را در فضای مجازی جنجالی شد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه: حتی یهودیان آزاده انقلاب اسلامی باید آنها را نجات بدهد
نماینده، ولی فقیه در سپاه: حتی یهودیان آزاده انقلاب اسلامی باید آنها را نجات بدهد

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: شعار‌هایی که ما یک عمر فریاد می‌زدیم امروز دانشجویان غربی در قلب کشورهایشان تکرار می‌کنند. حتی یهودیان آزاده هم میدانند نجاتشان با انقلاب اسلامی است.

نظام‌الدین موسوی: من نگفتم نمایندگان خودروی شاسی‌بلند نگرفته‌اند
نظام‌الدین موسوی: من نگفتم نمایندگان خودروی شاسی‌بلند نگرفته‌اند

موسوی گفت: در همان ایام مطرح شد که فلانی ماجرای فیدلیتی را تکذیب کرده و گفته چنین چیزی نبوده است. اولا بنده جمع بندی تصمیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی را به بیرون منتقل کردم و بر خلاف اینکه گفتند نظام الدین موسوی گفته که اصلا فیدلیتی در مجلس گرفته نشده است، من این را نگفتم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است