کد خبر : 212049
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ - 15:19
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

روزنامه دولت: کی روش اشتباه کرد

روزنامه ایران نوشت: کی‌روش بعد از بازی انتقاد از ترکیب اولیه تیم ملی و اشتباهش در انتخاب نفرات را نپذیرفت اما وقتی در بین دو نیمه دست به 3 تعویض همزمان می‌زند، این معنایی جز برطرف کردن اشتباهات ندارد.

روزنامه دولت: کی روش اشتباه کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛روزنامه دولت از عملکرد کارلوس کی‌روش انتقاد کرد و ترکیب تیم ملی را یکی از دلایل باخت ایران در برابر انگلیس برشمرد.

به نوشته روزنامه ایران، شگفت‌انگیزتر از همه ترکیب متفاوتی بود که کی‌روش برای این بازی انتخاب کرد؛ انتخاب دفاع ۳ نفره خطی، موضوعی بود که کارشناسان آن را محتمل می‌دانستند اما نه اینکه نفرات آن متشکل از روزبه چشمی، مرتضی پورعلی‌گنجی و سید مجید حسینی باشد.

نویسنده روزنامه ایران در بخشی دیگر یادآو شد: سعید عزت‌اللهی و وحید امیری که انتظار بازی‌شان می‌رفت، ذخیره بودند و شاهد بازی کریمی و محمدی. همه این تغییرات در حالی رخ داد که کی‌روش بعد از بازی انتقاد از ترکیب اولیه تیم ملی و اشتباهش در انتخاب نفرات را نپذیرفت و عنوان کرد: «آنچه در این بازی اشتباه بود، کیفیت و سرعت و رقابت متفاوت بازیکنان انگلیسی با ما بود.» بله در شاخصه‌هایی که سرمربی پرتغالی از شاگردان گرت ساوت گیت عنوان کرده تردیدی وجود ندارد اما وقتی کی‌روش در بین دو نیمه دست به ۳ تعویض همزمان می‌زند، این معنایی جز برطرف کردن اشتباهات ندارد.

اخبار مرتبط:
صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی  I ببینید
صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی I ببینید

در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پرتغال پورتو با درخشش طارمی ویتوریا گیمارش را شکست داد و فینالیست شد.

مهدی ترابی و کنعانی‌زادگان مورد توجه تبریزی‌ها / پیشنهاد وسوسه‌انگیز تراکتور به  ۴ بازیکن پرسپولیسی
مهدی ترابی و کنعانی‌زادگان مورد توجه تبریزی‌ها / پیشنهاد وسوسه‌انگیز تراکتور به ۴ بازیکن پرسپولیسی

لیگ برتر در اوج حساسیت است ولی هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، اخبار نقل و انتقالاتی هم از تیم‌های سرشناس فوتبال ایران شنیده می‌شود و فعالیت تیم‌ها برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده بیشتر می‌شود.

پسوند ایران از نام باشگاه استقلال حذف شد
پسوند ایران از نام باشگاه استقلال حذف شد

سازمان خصوصی‌سازی از حذف پسوند «ایران» در نام رسمی باشگاه استقلال خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است