کد خبر : 208637
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - 19:31
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

طائب، فرمانده قرارگاه عمار: استکبار جهانی در فتنه اخیر حجاب زنان ما را هدف قرار دادند

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه جوانان نباید ناآگاهانه در زمین دشمن بازی کنند، گفت: تنها راه تداوم مسیر انقلاب و اقتدار نظام اسلامی، مقاومت در برابر دشمنان است.

طائب، فرمانده قرارگاه عمار: استکبار جهانی در فتنه اخیر حجاب زنان ما را هدف قرار دادند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت الاسلام مهدی طائب پیش از ظهر امروز در جریان سفر خود به استان یزد با حضور در یادواره شهدای حمله تروریستی حرم شاه چراغ اظهار کرد: دشمن در حمله شاهچراغ چهره واقعی خود را نشان داد.

وی ناامن کردن فضای عمومی ایران اسلامی را مهمترین هدف استکبار جهانی دانست و افزود: دشمن سعی دارد با طراحی و اجرای توطئه‌های شوم فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ذهن جوانان را در اختیار خود گرفته و ارزش‌های اسلامی را کمرنگ کنند.

فرمانده قرارگاه عمار در ادامه با اشاره به اهمیت تبیین اغتشاشات اخیر، گفت: استکبار جهانی در فتنه اخیر با دروغگویی فضای عمومی و داخلی کشور را ناامن و عفاف و حجاب زنان ما را هدف قرار دادند.

حجت الاسلام طائب کشته‌سازی و حمله مسلحانه را فتنه جدید دشمنان در اغتشاشات دانست و بیان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید اقشار مختلف به ویژه جوانان را در جریان فتنه گری‌های دشمنان قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از لازمه مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان دین و نظام اسلامی عنوان و تصریح کرد: امروز کشور ایران در قدرت دفاعی سرآمد است و تحولات منطقه نیز از این موضوع بی تاثیر نیست.

فرمانده قرارگاه عمار استفاده از ظرفیت جوانان را لازمه تقویت توسعه همه جانبه دانست و خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی ولایت مدار هستند و نباید ناآگاهانه در زمین دشمن بازی کنند.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است