کد خبر : 207516
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - 16:41
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

محمدرضا خباز: اخیراً برای خرید، میدان تره بار بودم یکی می‌گفت «صد رَحمت به دولت روحانی»

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اخیرا به میدان تره بار برای خرید رفته بودم، فردی در صف پشت سر من ایستاده بود و شروع به بدوبیراه گفتن به دولت کرد و ادامه داد «صد رحمت به دولت قبلی». البته این روایت شاید به درد تصمیم گیری نخورد ولی جا دارد این دولت خودش افکارسنجی انجام دهد. این اقدام هزینه زیادی هم ندارد.

محمدرضا خباز: اخیراً برای خرید، میدان تره بار بودم یکی می‌گفت «صد رَحمت به دولت روحانی»

 به گزارش سایت خبری مدارا؛انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وقتی در حال برگزاری بود، سیدابراهیم رئیسی شعارهایی می داد که گویی از همان فردای حضور در پاستور قرار است اتفاقات بزرگی در عرصه مدیریت کشور بیفتد و موج تحولات بقدری بلند باشد که در کوتاه مدت همه مشکلات کشور و مردم برطرف شوند اما یکسال گذشت، اتفاقی که نیفتاد هیچ، هر روز تورم و گرانی بدتر از دیروز، به طوری که این روزها برخی سیاسیون اصولگرا و اصلاح طلب صراحتا بیان می کنند «مردم دولت روحانی را دعا و از آن ایام به خوشی یاد می کنند.»

محمدرضا خباز درباره میزان تفاوت قائل شدن مردم بین ریاست جمهوری رئیسی و ریاست جمهوری حسن روحانی گفت: آقای رئیسی روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان امسال ۲۴ فعال سیاسی اعم ۶ اصلاح طلب و ۱۸ اصولگرا را به دفتر کارش دعوت کرد و نقطه نظرات آنها را درباره موضوعات گرفت.

وی افزود: خانم راکعی در آن نشست به آقای رئیسی گفت «شما با نوع مدیریت چند ماه اخیرتان کاری کردید که مردم آرزوی دولت قبل را دارند»، آقای رئیس جمهور زمانی که پاسخ صحبت های سیاسیون را می داد، به این جمله خانم راکعی پاسخ نگفت ولی وقتی همه برای گرفتن عکس دسته جمعی آماده می شدند، آقای رئیسی رو کرد به طرف خانم راکعی و گفت «مردم آرزوی هر دولتی را کنند، آرزوی دولت قبل را نخواهند کرد». در واقع آقای رئیس جمهور می خواست بگوید ما بهتر از دولت قبل عمل کردیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: اخیرا به میدان تره بار برای خرید رفته بودم، فردی در صف پشت سر من ایستاده بود و شروع به بدوبیراه گفتن به دولت کرد و ادامه داد «صد رحمت به دولت قبلی». البته این روایت شاید به درد تصمیم گیری نخورد ولی جا دارد این دولت خودش افکارسنجی انجام دهد. این اقدام هزینه زیادی هم ندارد.

این نماینده ادوار مجلس با اشاره به بودجه هزار میلیاردی گشت ارشاد افزود: خوب است از همین اعتبار برای تحقیق بی طرفانه درباره «میزان رضایت مردم از دولت» استفاده کنند و آن را در اختیار رئیس جمهور و تصمیم سازان و تصمیم گیران کشور قرار دهند وگرنه اطرافیان یا حرمت می کنند واقعیت را نمی گویند یا برای حفظ موقعیت خودشان واقعیت ها را بیان نمی کنند و حتی برخی افراد برای تحکیم پایه های مقام و منصب خودشان مجیزگویی می کنند.

اخبار مرتبط:
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

حقیقت‌پور: دولتِ رئیسی در شأن مردم ایران نیست
حقیقت‌پور: دولتِ رئیسی در شأن مردم ایران نیست

چهره سیاسی اصولگرا گفت: مردم توقع دارند هر دولتی که بر سر کار می‌آید در تراز ملت شریف ایران اقدام کند اما این دولت از این غافله بسیار عقب ماند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است