کد خبر : 204419
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - 20:55
دسته‌بندی : فرهنگی، اخبار ویژه
چاپ

احسان کرمی به شبکه «manoto» پیوست

مجری سرشناس صدا و سیما که مدت ها در تلویزیون فعالیت داشت در نهایت به شبکه من و تو پیوست و با حضور در این شبکه نشان داد که برای همیشه از ایران مهاجرت کرده است.

احسان کرمی به شبکه «manoto» پیوست

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احسان کرمی مجری سرشناس صدا و سیما که مدت ها در تلویزیون فعالیت داشت در نهایت به شبکه من و تو پیوست و با حضور در این شبکه نشان داد که برای همیشه از ایران مهاجرت کرده است.

او در مصاحبه اولیه اش با این شبکه می‌گوید که من خودم هم نمی دانستم که قرار است به اینجا بیایم و دست تقدیر من را به این شبکه کشانده است این صحبت های احسان کرمی نشان می دهد که او علی رغم میل باطنی به این شبکه پیوسته و صرفاً به خاطر این‌که پیشنهادات کاری نداشته تصمیم به مهاجرت گرفته است.

احسان کرمی در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۵۹ در محله قیطریه تهران به دنیا آمد. وی مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده ایرانی است. احسان کرمی کاردانی تشریفات خوانده ، دوره فیلم سازی را در انجمن فیلمسازی جوان گذرانده و بعد دوره بدن و بیان تئاتر را هم پیش میکائیل شهرستانی آموخته است.

وی درباره جریان ازدواج آشنایی با همسرش می‌گوید: “من در این سال‌ها حدود ۴۰ شغل عوض کردم. یکی از شغل‌های من تور لیدر بود؛ مثلا هوس می‌کردم که به اصفهان بروم و تور یک روزه به اصفهان می‌بردم. در یکی از این سفرها با همسرم آشنا شدم؛ البته من و همسرم با یکدیگر بزرگ شدیم چون من از ۱۹ سالگی با او آشنا شدم و با یکدیگر ازدواج کردیم و حالا یک پسر بنام نیکمهر داریم و همه چیز خوب و نرمال است.”

 

 

اخبار مرتبط:
چرا «سرزمین مادری» فعلا متوقف است؟
چرا «سرزمین مادری» فعلا متوقف است؟

پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» در اسفند ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسید و حالا فصل سوم این سریال به دلیل مراحل پس از تولید و انجام اصلاحات، در بخش‌هایی با وقفه مواجه شده و به گفته‌ی رئیس مرکز سیمافیلم بعید است فصل سوم این سریال اردیبهشت ماه به آنتن برسد.

جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت
جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت

رئیس سازمان صداوسیما گفت: تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان‌طور که دیدیم، ان‌شاالله تقویت خواهد شد.

بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد
بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد

پرویز جاهد نویسنده و منتقد سینما با انتشار تصویری از بهرام بیضایی نوشت: «عکس ظاهرا غیر متعارفی از بهرام بیضایی در فضای مجازی تکثیر شده و دوستانی درباره‌اش تحلیل و نظریه‌پردازی کرده و می‌کنند. تا جایی که اطلاع دارم متاسفانه آقای بیضایی مدتی است گرفتار هیولای وحشتناکی شده‌اند و با آن می‌جنگند.»

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است