کد خبر : 204045
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - 09:53
دسته‌بندی : اقتصادی، اخبار ویژه
چاپ

اصولگرایان بیشتر از همه نگران زمستان پیش روی اروپایی ها هستند

؛ به دنبال ادامه جنگ روسیه - اوکراین و بستن شیرهای گاز مسکو بر روی اروپا؛ بحران اروپا به سمت و سویی کشیده می شود که به گفته محمد مهاجری "اگر فردا هوا سرد شود همه کشورهای اروپایی پیت های نفت شان را جلوی در وزارت خارجه می گذارند و می گویند «جان مادرتان 20 لیتر نفت به ما بدهید تا ما خودمان را گرم کنیم»."

اصولگرایان بیشتر از همه نگران زمستان پیش روی اروپایی ها هستند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ به دنبال ادامه جنگ روسیه – اوکراین و بستن شیرهای گاز مسکو بر روی اروپا؛ بحران اروپا به سمت و سویی کشیده می شود که به گفته محمد مهاجری “اگر فردا هوا سرد شود همه کشورهای اروپایی پیت های نفت شان را جلوی در وزارت خارجه می گذارند و می گویند «جان مادرتان ۲۰ لیتر نفت به ما بدهید تا ما خودمان را گرم کنیم».”

کما اینکه رسانه های انقلابی طی روزها و هفته های گذشته بارها با تیتر “بدترین سناریوها در انتظار کشورهای اروپایی است/قطعی انرژی در اروپا جدی است” به استقبال این بحران رفته اند. اما واقعیت امر آن است که به گفته مهاجری:  اروپایی ها حتی اگر از سرما هم بلرزند نیاز به انرژی شان را از جاهای مختلف دنیا می توانند فراهم کنند. اخیرا خبری آمد که آذربایجان در حال تأمین بخشی از نیاز اروپا به گاز است. این نشان می دهد اروپایی ها دست روی دست نگذاشتند و منتظر ما نشدند بلکه ما باید از آن فرصت مناسب استفاده می کردیم تا منافع خودمان را این وسط تأمین کنیم.

در این بین اما یک رسانه وابسته به بسیج با تحلیلی در همین رابطه مدعی شده است که: در هفته های اخیر شاهد تظاهرات گسترده در شهرهای مختلف اروپایی در اعتراض به افزایش قیمت انرژی و به تبع آن افزایش قیمت همه کالاهای اساسی بوده ایم، اظهار کرد: آلمان، اتریش، چک، انگلیس و  کشورهای مختلف درگیر این تظاهرات بودند و بعضا در تظاهرات تا ده ها هزار معترض حضور داشتند و هرچقدر هم به سمت سرد تر شدن هوا می رویم، تعداد این تظاهرات و شمار این شرکت کنندگان در حال افزایش است. نقطه اشتراکی که بین همه این اعتراضات وجود دارد و همه معترضان روی آن تاکید دارند، بحث انتقاد از دولت هایشان در اعمال تحریم های خیلی شدید علیه روسیه است.

این رسانه اضافه کرده است که”تحریم های اعمال شده علیه روسیه می تواند جان اروپا را بگیرد.”

اخبار مرتبط:
قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جداول زیر ببینید.

داماد محسن رضایی، مدیرعامل بانک شهر ماند
داماد محسن رضایی، مدیرعامل بانک شهر ماند

با تصمیم اعضای هیئت مدیره و موافقت بانک مرکزی، سیدمحمدمهدی احمدی داماد محسن رضایی بار دیگر به عنوان مدیرعامل بانک شهر معرفی شد.

قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، طلا و سکه در بازار امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در جدول زیر ببینید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است