کد خبر : 196391
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - 23:07
دسته‌بندی : سیاسی، پیشنهاد سردبیر
چاپ

همسر رئیسی : متأسفانه زنان در برخی مناطق جهان با لباس خواب در عموم حاضر می‌شوند

جمیله علم الهدی گفت: غربی‌ها در گذشته زنان را حصر می‌کردند و امروز زنان را حذف می‌کنند، آنها در گذشته زنان را فقط برای خصوصی خود می‌خواستند و متأسفانه امروز حوزه خصوصی را گسترش داده‌اند تا جایی که امروز زنان در برخی مناطق جهان با لباس خواب در عموم حاضر می‌شوند.

همسر رئیسی : متأسفانه زنان در برخی مناطق جهان با لباس خواب در عموم حاضر می‌شوند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: آزادی زن در دستگاه عقلانیت اسلام، در جهت تکامل اجتماعی زن است.میله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور در اختتامیه جشنواره ملی پوشش اصیل ایرانی اسلامی گوهرشاد در تبیین جایگاه عفاف در جامعه اسلامی به بانوان به عنوان کنشگر اجتماعی فعال اشاره کرد و گفت: در تاریخ کشورهای اسلامی از جمله ایران، عفاف و حجاب با سیاست پیوند خورده کما اینکه در حادثه گوهرشاد دیده می‌شود.

وی با توجه به اینکه قرآن کریم در زمینه حجاب از آن به امتحان اجتماعی یاد می‌کند، به صبر مجموعه‌های مردمی و فرهنگی ترویج عفاف و حجاب که مورد ارزیابی جشنواره گوهرشاد قرار گرفتند اشاره کرد و شخصی دیدن مسئله عفاف را امری متضاد با رویکرد الهی در حاکمیت دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود که به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما و خبرگزاری‌ها پخش می‌شد، تاکید کرد: زنان به درستی و با فریاد بلند آزادی را می‌خواهند و برای این منظور باید ابتدا تکلیفمان را روشن کنیم که آیا آزادی و حقوق زن صرفاً امری فردی است یا در کنار آن امری عمومی نیز هست؟

عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به تاریخچه نگاه غرب به مسأله زن بیان داشت: غربی‌ها در گذشته زنان را حصر می‌کردند و امروز زنان را حذف می‌کنند، آنها در گذشته زنان را فقط برای خصوصی خود می‌خواستند و متأسفانه امروز حوزه خصوصی را گسترش داده‌اند تا جایی که امروز زنان در برخی مناطق جهان با لباس خواب در عموم حاضر می‌شوند.

علم‌الهدی در پایان بیان داشت: ما برای تعریف آزادی و نوع کنشگری زنان باید ابتدا دستگاه فکر و عقلانیت خود را تعریف کنیم و تاکید کرد: آزادی زن در دستگاه عقلانیت اسلام، در جهت تکامل اجتماعی زن است.

اخبار مرتبط:
ابراهیم رئیسی و همسرش، در پاکستان دکتری افتخاری گرفتند
ابراهیم رئیسی و همسرش، در پاکستان دکتری افتخاری گرفتند

جمیله علم‌الهدی که همسرش را در سفر به پاکستان همراهی می‌کند، با حضور در این دانشگاه از ترجمه انگلیسی خود به‌نام «هنر زنانه زیستن» رونمایی کرد.

شیخ حسین انصاریان: نماز‌های جماعت در کشور ورشکسته است؛ دارد به آخر کار می‌رسد / خیلی شهرهای بزرگ در مسجد بسته است
شیخ حسین انصاریان: نماز‌های جماعت در کشور ورشکسته است؛ دارد به آخر کار می‌رسد / خیلی شهرهای بزرگ در مسجد بسته است

شیخ حسین انصاریان‌ در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد.

سردار کوثری، نماینده مجلس: مردم ایران به آیت‌الله خامنه‌ای اعتماد و اعتقاد دارند
سردار کوثری، نماینده مجلس: مردم ایران به آیت‌الله خامنه‌ای اعتماد و اعتقاد دارند

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس گفت: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است که نقشه راه را می‌شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته به اعتقاد دارند.

ارسال دیدگاه

یک پاسخ به “همسر رئیسی : متأسفانه زنان در برخی مناطق جهان با لباس خواب در عموم حاضر می‌شوند”

  1. پینوگیو گفت:

    آیه ۲۷۹ سوره بقره ربا را جنگ با خداوند و رسولش می‌داند.

    حال حکومتی که رباخوارترین سیستم بانکی دنیا را دارد، بیرون بودن موی دختران را در تریبون های نماز جمعه دشمنی با خدا و قرآن تبلیغ می کند.
    چرا؟
    آیا مردم حق ندارند از حاکمان بپرسند چرا رباخواری می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است