کد خبر : 195921
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - 13:42
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

نماینده ادوار مجلس: نمی‌توان بیش از این شاهد ناامیدی ویاس مردم بود

کمال الدین پیرموذن؛ نماینده ادوار مجلس نوشت: تولید ثروت و تعاملات بین المللی دوبال پرواز و اوج گیری کشور است، متاسفانه فرصت های بسیاری از دست رفته است و فرصت چندانی نیز باقی نمانده است، اما با بهادادن به منافع ملک و ملت و عقلانیت و دور اندیشی و اندیشیدن صرف به ایران و ملت و اسلام و نه منافع اقلیت کوچکی که خود را مظهر اسلام می داند،خواهید توانست از همین فرصت های اندک بهره های فراوانی را با تعامل با دنیا و جلوگیری از بار شدن هزینه های نامناسب بر دوش ملت نصیب کشور نمایید.

نماینده ادوار مجلس: نمی‌توان بیش از این شاهد ناامیدی ویاس مردم بود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ کمال الدین پیرموذن؛ نماینده ادوار مجلس نوشت: تولید ثروت و تعاملات بین المللی دوبال پرواز و اوج گیری کشور است، متاسفانه فرصت های بسیاری از دست رفته است و فرصت چندانی نیز باقی نمانده است، اما با بهادادن به منافع ملک و ملت و عقلانیت و دور اندیشی و اندیشیدن صرف به ایران و ملت و اسلام  و نه منافع اقلیت کوچکی که خود را مظهر اسلام می داند،خواهید توانست از همین فرصت های اندک بهره های فراوانی را با تعامل با دنیا و جلوگیری از بار شدن هزینه های نامناسب بر دوش ملت نصیب کشور نمایید.

 همه قدرت نظام جمهوری اسلامی در  حمایت مردم از ان نهفته است و بی توجهی به رفع تحریم ظالمانه و عدم افزایش ثروت ملی و در نهایت ارتقای کیفیت زندگی ایرانیان، می تواند به شکاف میان نظام و مردم انجامد  ، فلذا بایستی صاحب منصبان اذهان خود را متحول نمایند و آفتاب عدالت و عقلانیت در این سرزمین بیش از پیش بتابد و صورت دیگری از تغییر بنیادی در اندیشه ها و بینشهای حاکمان در مواجهه با جهانیان و همسایگان و هموطنان رخ نماید، چرا که در فرهنگ اسلامی به ما آموخته اند اساسی ترین و مبرم ترین نیاز هر قوم و ملت سه چیز است: امنیت ، عدالت و فراوانی.

 چکیده ضرورت های امروز ما در چهار اصل: اعتماد متقابل باداخل و خارج ، امنیت عمومی و همه جانبه ، امید به زندگی و آینده داری و معاش مادی متوازن همگان خلاصه می شود.

 بایستی همه شهروندان ایران زمین ، زن ومرد ، مورد احترام و کرامت انسانی قرارگیرند و سرمایه اجتماعی نظام تقویت گردد وگرنه بی توجهی به  پشتوانه اصلی نظام یعنی مردم، فرصت را برای بی ثباتی کشور و تحریض به دخالت اجنبی  فراهم می کند.

 همه ایرانیان از اینکه درامد سرانه مردم کاهش یافته و تورم و گرانی بیداد می کند، ناراحت هستند و نمی توان بیش از این شاهد ناراحت و  نا امیدی ویاس مردم بود، راه نجات کشور را عبور از این وضعیت با مشارکت موثر مردم و نیز تعاملات بین المللی در ریسک و توانمندی و شجاعت مسئولین باید جستجو کرد.

 با توجه به مشترکات فرهنگی و جغرافیایی بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای پیرامون، لازم است بهره برداری از منابع مشترک نطیر منابع آب، نفت،گاز و ذخایر دریایی بین ایران و کشورهای هم جوار در اولویت قرار گیرد.
 دستگاه سیاست خارجی کشور، با اتخاذ دیپلماسی فعال، دوجانبه، چند جانبه و بین المللی و ارتباط مستمر و نزدیک با کشور های جهان، از دگردیس های سریع و بی امان تغییرات اجتماعی و سیاسی اخیر در جهان، نهایت بهره برداری را بعمل آورد.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است