کد خبر : 184564
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - 11:18
چاپ

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حمله موشکی سپاه به موساد

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر موساد در اربیل افزود: رژیم صهیونیستی بارها و بارها از خاک عراق ناامنی ایجاد کرده است. تجمعات ضد انقلاب و گروهک های تروریستی در اقلیم کردستان در گذشته انجام شده است.

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حمله موشکی سپاه به موساد

به گزارش مدارا،سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری با اشاره به وضعیت برجام و زیاده خواهی آمریکا گفت: آنچه که در وین با بازگشت هیات ها انجام شد، تنفس و توقف کوتاه است. برخی از بن بست مذاکرات نام بردند من تشریح کردم تنفسی به درخواست کمیسیون مشترک برجام بود. هیات ها در پایتخت ها هستند. الان در نقطه اعلام توافق قرار نداریم چون مباحث کلیدی و محدود باقی مانده باید این تصمیمات در واشنگتن اتخاذ شود که اگر اتخاذ شود،ما به وین برمی گردیم. الان در آن نقطه نیستیم و منتظر پاسخ ایالات متحده هستیم. رایزنی ها در سطوح مختلف ادامه دارد. مذاکره کنندگان ارشد با هم در تماس هستند . امیرعبداللهیان فردا به مسکو می رود. آنچه برای ما چراغ راهنما است منافع قطعی ملت ایران است.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر موساد در اربیل افزود: رژیم صهیونیستی  بارها و بارها از خاک عراق ناامنی ایجاد کرده است. تجمعات ضد انقلاب و گروهک های تروریستی در اقلیم کردستان در گذشته انجام شده است. چندین بار و در خفا به دولت مرکزی عراق تذکر داده شد که از مرزها دفاع کند. ما تحمل نمی کنیم مرزها کانون اعزام گروهک های تروریستی شود. بارها در ملاقات ها گفته شده و انتظار ایران از دولت مرکزی عراق این است که به این وضعیت، پایان دهد و اجازه ندهد از مرزها سوء استفاده شود. اسراییل بداند به تک تک نقاط فعالیت آنها اشراف کامل داریم.

این خبر به‌روزرسانی می‌شود…

اخبار مرتبط:
نشریه روزانه سپاه: نتیجه انتخابات جمعه می‌تواند ترکیب هیئت رئیسه مجلس را تغییر دهد
نشریه روزانه سپاه: نتیجه انتخابات جمعه می‌تواند ترکیب هیئت رئیسه مجلس را تغییر دهد

نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: 45 صندلی نیز میزان کمی نیست که بتوان از کنار آن به راحتی گذشت. این تعداد می‌تواند یک اقلیت مؤثر در مجلس را شکل دهد که در سامان دادن به بخشی از تصمیمات مجلس مؤثر باشند. می‌تواند ترکیب هیئت رئیسه مجلس را تغییر دهد و در شکل‌گیری ترکیب کمیسیون‌های مجلس نیز مؤثر باشد.

نتانیاهو توافق پیشنهادی با حماس را رد کرد
نتانیاهو توافق پیشنهادی با حماس را رد کرد

-نخست وزیر اسرائیل گفت: پیشنهاد حماس با خواسته های ضروری اسرائیل فاصله زیادی دارد. نتانیاهو مدعی شد هدف از پیشنهاد دیروز، تضعیف طرح ورود نیروهای نظامی اسرائیل به رفح بود و این اتفاق نیفتاد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است