کد خبر : 107369
انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - 11:38
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

پمپ بنزین ها ۲۴ ساعته فعال هستند

پمپ بنزین ها ۲۴ ساعته فعال هستند

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ در حالی که روز گذشته برخی خبرها و اظهارنظرها از تعطیلی چند ده جایگاه عرضه سوخت در نقاط مختلف کشور ناشی از کاهش قابل توجه فروش بنزین حکایت داشت، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با صدور اطلاعیه ای، تعطیلی جایگاه های عرضه سوخت را شایعه خواند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: “روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ضمن تکذیب شایعه تعطیلی جایگاه های توزیع فرآورده های نفتی به اطلاع هموطنان عزیز میرساند عملیات توزیع سوخت در جایگاهها مطابق معمول و به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز انجام می شود و هیچگونه برنامه تعطیلی در روزهای آتی نخواهد داشت.

لذا از هموطنان عزیز تقاضا دارد بدون هیچ گونه نگرانی و در کمال آرامش و طبق روال معمول در طول مدت شبانه روز و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی به جایگاههای عرضه سوخت مراجعه و سوخت مورد نیاز خود را دریافت نمایند.”

اخبار مرتبط:
سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارقی که با دستبرد به ۵ منزل و ساختمان نیمه ساز در شهر اصفهان ۲۰ میلیارد ریال اموال آنها را به سرقت برده بود خبر داد.

وزیر بهداشت: پزشکانی که در شیراز مشروب تقلبی مصرف کرده‌اند عالمان بدون عمل هَستند
وزیر بهداشت: پزشکانی که در شیراز مشروب تقلبی مصرف کرده‌اند عالمان بدون عمل هَستند

بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در واکنش به مسمومیت الکلی جمعی از پزشکان در شیراز گفت: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است. او گفت: کلا در علم پزشکی مصرف ۲ دو چیز را همه عالمان پزشکی انکار می‌کنند و من هم جدا از مسائل شرعی صحبت می‌کنم. امروزه می‌گویند بسیاری از بیماری‌ها ناشی از مصرف سیگار است و می‌گویند تقریبا تمام اعضای بدن می‌تواند از مصرف سیگار دچار عارضه شود و متاسفانه می‌بینیم بعضی‌ها سیگار می‌کشند و بعضی‌ها خودشان ممکن است جزو پزشکان باشند، الکل هم همین طور است.

سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از اعلان عمومی فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در کلان شهر اصفهان از دهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است