کد خبر : 102839
انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - 18:56
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

مراجع تقلید: فعلا سفر به قم جایز نیست

مراجع تقلید: فعلا سفر به قم جایز نیست

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ آیت‌الله نوری همدانی در پاسخ با استفتاء مبنی بر جایز بودن سفر به قم به قصد زیارت و ادای نذر پاسخ داده اند که “در صورتی که احتمال خطر و ضرر عقلایی می دهید در وقت دیگر نذر انجام شود.

همچنین آیت الله مکارم شیرازی نیز در پاسخ با همین پرسش گفته اند: “چنانچه با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی خطر قابل توجهی متوجه شما نباشد انجام این سفر مانعی ندارد، در غیر این صورت تکلیفی نسبت به عمل به نذر در شرایط حاضر ندارید و لازم است بعد از رفع خطر به تکلیف خود عمل نمایید.”

بنا به این گزارش پس از مشخص شدن شهر قم به عنوان کانون شیوع ویروس کرونا در کشور، وزارت بهداشت مکرر از مردم درخواست کرد از سفر به قم خودداری کنند و شهروندان قمی نیز از این شهر خارج نشده و در خانه های خود بمانند.

اخبار مرتبط:
توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از شناسایی و دستگیری متصدی یک واحد صنفی که به صورت غیرمجاز اقدام به توزیع داروی ترک اعتیاد می‌کرد خبرداد.

سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند
سازندگان حرفه‌ای ساختمان در شهر اصفهان شناسایی می‌شوند

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از اعلان عمومی فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در کلان شهر اصفهان از دهم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.

«کاشی هفت رنگ» اصفهان به ثبت جهانی رسید
«کاشی هفت رنگ» اصفهان به ثبت جهانی رسید

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: کاشی هفت رنگ با نام ایران و اصفهان به ثبت جهانی رسیده که باعث ادامه حمایت از کارگاه‌های تولید کاشی هفت رنگ و ثبت برندی برای توسعه پایدار اصفهان در حوزه صنایع دستی می‌شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است