کد خبر : 99327
انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - 20:49
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

سامانه بارشی به غرب کشور از روز جمعه وارد می شود

سامانه بارشی به غرب کشور از روز جمعه وارد می شود

به گزارش سایت خبری مدآرا،  صادق ضیاییان با بیان اینکه طی دو روز آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام و در شهرهای تهران، کرج، قزوین، اراک و اصفهان کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس پیش بینی می‌شود، گفت: همچنین در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه روز پنجشنبه در شمال شرق بارش پراکنده رخ می‌دهد، افزود: بعد از ظهر جمعه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب برای شمال غرب و بخش‌های غرب کشور بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز شنبه گستره بارش علاوه بر شمال غرب مناطقی از غرب ، جنوب غرب استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی و زاگرس مرکزی و شمالی و همچنین سواحل غربی و مرکزی دریای خزر را در بر خواهد گرفت، اظهار کرد: بارش‌ها روز یکشنبه در شرق سواحل و شمال شرق و بخش‌هایی از مناطق مرکزی کشور ادامه خواهد یافت.

ضیاییان ضمن تشریح وضعیت آب و هوای پایتخت طی امروز و فردا نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف همراه با غبار صبحگاهی با حداکثر دمای ۹ و حداقل دمای یک درجه سانتیگراد و فردا نیز کمی ابری در اواسط روز همراه با وزش باد با بیشینه دمای ۱۱ و کمینه دمای دو درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

اخبار مرتبط:
مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مرگ جوان اصفهانی بر اثر سقوط در کانال آب در منطقه امامزاده ردان اصفهان خبر داد.

اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان طی پایان هفته خبرداد.

تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟
تفاوت بروشور و کاتالوگ چیست؟

ارتباط با مشتریان بخش مهمی از شرکت شما است. اگر راهی داشته باشید که به آنها نشان دهید چه محصولات و خدماتی را می توانید به آنها ارائه دهید کمک می کند. نمی توان انکار کرد که بروشورها و کاتالوگ‌ها بهترین راه برای نمایش محصولات یا خدمات شما، جذب چشم‌اندازهای جدید و ارائه تماس مستقیم برای اقدام برای مشتریان بالقوه شما است. خب حال اینکه از کاتالوگ استفاده کنید یا بروشور در ادامه این وبلاگ از مدرن طرح به تفاوت بروشور و کاتالوگ می پردازیم، تا نیاز خود را بهتر بشناسید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است