کد خبر : 289955
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - 20:34
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان:

بارش‌های رگباری اصفهان را فرا می‌گیرد/ افزایش ۴ درجه‌ای دما

اصفهان- رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار مرطوب و به نسبت قوی از عصر امروز و فعالیت آن طی ۴۸ ساعت پیش رو خبرداد.

بارش‌های رگباری اصفهان را فرا می‌گیرد/ افزایش ۴ درجه‌ای دما

لیلا امینی سایت خبری مدارا؛ با اشاره به ورود سامانه ناپایدار مرطوب از امروز بعدازظهر به استان اصفهان، اظهار داشت: این سامانه بارشی به نسبت قوی تا روز چهارشنبه یکم فروردین ماه در سطح استان فعال خواهد بود.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: از امشب تا روز چهارشنبه شرایط جوی به صورت افزایش ابر، مه آلودی، رگبار باران همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در مناطق سردسیر بارش برف دور از انتظار نیست، اضافه کرد: وزش باد شدید و وقوع توفان لحظه‌ای و در مناطق شرقی و شمالی گردو خاک محلی پیش بینی می‌شود.

امینی افزود: اوج فعالیت سامانه بارشی در مناطق غرب و جنوب و مرکز استان اصفهان خواهد بود و طی ۴۸ ساعت آینده آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، کولاک برف، سقوط بهمن و خیزش گردو خاک و کاهش دید محتمل است.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته امینی، خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۹ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت آینده خواهند بود.

اخبار مرتبط:
۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۶ هزار و ۳۱۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان از بیماری‌های خاص و صعب العلاج رنج می‌برند.

کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: بیش یک هزار و ۸۰۰ خانواده زندانی از کمک‌های انجمن حمایت از زندانیان اصفهان بهره‌مند شدند.

پیش بینی تندباد تا پایان هفته در اصفهان/بارش‌ها به قنوات میمه آسیب زد
پیش بینی تندباد تا پایان هفته در اصفهان/بارش‌ها به قنوات میمه آسیب زد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تندباد لحظه‌ای پدیده غالب استان اصفهان تا پایان هفته جاری است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است