کد خبر : 232362
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - 18:30
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

کیهان علت توقیف روزنامه سازندگی را اعلام کرد

روزنامه کیهان نوشت: «طغیان گوشت»، «هراس شیراز»، «سهم عوام سهم خواص»، «خراج از مردگان»، «دولت بی‌سرمایه»، «دوئل زنانه»، «حراج بدون نظارت»، «اثر باد بیشتر از اثر مسئولان است» و «دور افتخار با بورکینافاسو» تنها بخشی از تیتر‌های خلاف واقع و مصداق تشویش اذهان عمومی توسط روزنامه سازندگی است.

کیهان علت توقیف روزنامه سازندگی را اعلام کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه کیهان علت توقیف روزنامه سازندگی را بیان و لیستی از تیترهای را که به نوشته این روزنامه «خلاف واقع» و «مصداق تشویش اذهان عمومی» است، منتشر کرد.

سردبیر سازندگی طی مصاحبه‌ای مدعی شد: «بر اساس شنیده‌های ما» رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت از تیتر «طغیان گوشت» عصبانی شده‌اند و به تبع آن، وزیر ارشاد از هیئت نظارت خواستار توقیف روزنامه شده است. این اظهارات خلاف واقع و دروغ که خود از مصادیق مجرمانه در قانون مطبوعات است در حالی صورت گرفته است که بر اساس اعلام روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد: «با توجه به بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و با عنایت به اصرار بر تخلف در درج محتوای خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی طی ماه‌های گذشته، هیئت نظارت بر مطبوعات رای به توقیف این روزنامه صادر کرد.»

این روزنامه در ادامه نوشت: «طغیان گوشت»، «هراس شیراز»، «سهم عوام سهم خواص»، «خراج از مردگان»، «دولت بی‌سرمایه»، «دوئل زنانه»، «حراج بدون نظارت»، «اثر باد بیشتر از اثر مسئولان است» و «دور افتخار با بورکینافاسو» تنها بخشی از تیتر‌های خلاف واقع و مصداق تشویش اذهان عمومی توسط این روزنامه است.

اخبار مرتبط:
زری خوشکام، همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی، درگذشت
زری خوشکام، همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی، درگذشت

زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت. این هنرمند متولد سال ۱۳۲۶، بیشتر فعالیت‌هایش در دهه ۵۰ خورشیدی بود و در سال‌های اخیر در فیلم‌هایی همچون «شعله ور»، «طلاخون»، «در دنیای تو ساعت چند است» و «سیمای زنی در دوردست» بازی کرده بود. او در سریال‌های «هزاردستان» و «سلطان صاحبقران» به کارگردانی همسرش علی حاتمی نیز بازی داشت.

همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست
همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست

همایون شجریان دقایقی پیش در پستی در حساب اینستاگرامش نوشت: «عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید. نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه. تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست. خسته شد صبر ما»

وزیر ارشاد: با فیلم جدید رسول‌اف برخورد می‌کنیم تا دیگر این اتفاق رخ ندهد
وزیر ارشاد: با فیلم جدید رسول‌اف برخورد می‌کنیم تا دیگر این اتفاق رخ ندهد

وزیر ارشاد در پاسخ به سوال دیگری درباره احتمال برخورد با محمد رسول اف برای تولید فیلم بدون مجوزی به نام «دانه انجیر مقدس» که در جشنواره کن پذیرفته شده، نیز گفت: به هر حال این تخلف محرزی است و حتما در سازمان سینمایی طبق قانون برخورد خواهیم کرد، تا شاهد چنین اتفاقاتی دیگر نباشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است