کد خبر : 204419
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - 20:55
دسته‌بندی : فرهنگی، اخبار ویژه
چاپ

احسان کرمی به شبکه «manoto» پیوست

مجری سرشناس صدا و سیما که مدت ها در تلویزیون فعالیت داشت در نهایت به شبکه من و تو پیوست و با حضور در این شبکه نشان داد که برای همیشه از ایران مهاجرت کرده است.

احسان کرمی به شبکه «manoto» پیوست

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احسان کرمی مجری سرشناس صدا و سیما که مدت ها در تلویزیون فعالیت داشت در نهایت به شبکه من و تو پیوست و با حضور در این شبکه نشان داد که برای همیشه از ایران مهاجرت کرده است.

او در مصاحبه اولیه اش با این شبکه می‌گوید که من خودم هم نمی دانستم که قرار است به اینجا بیایم و دست تقدیر من را به این شبکه کشانده است این صحبت های احسان کرمی نشان می دهد که او علی رغم میل باطنی به این شبکه پیوسته و صرفاً به خاطر این‌که پیشنهادات کاری نداشته تصمیم به مهاجرت گرفته است.

احسان کرمی در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۵۹ در محله قیطریه تهران به دنیا آمد. وی مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده ایرانی است. احسان کرمی کاردانی تشریفات خوانده ، دوره فیلم سازی را در انجمن فیلمسازی جوان گذرانده و بعد دوره بدن و بیان تئاتر را هم پیش میکائیل شهرستانی آموخته است.

وی درباره جریان ازدواج آشنایی با همسرش می‌گوید: “من در این سال‌ها حدود ۴۰ شغل عوض کردم. یکی از شغل‌های من تور لیدر بود؛ مثلا هوس می‌کردم که به اصفهان بروم و تور یک روزه به اصفهان می‌بردم. در یکی از این سفرها با همسرم آشنا شدم؛ البته من و همسرم با یکدیگر بزرگ شدیم چون من از ۱۹ سالگی با او آشنا شدم و با یکدیگر ازدواج کردیم و حالا یک پسر بنام نیکمهر داریم و همه چیز خوب و نرمال است.”

 

 

اخبار مرتبط:
مظنون اصلی پخش نسخه‌ قاچاق پیرپسر معلوم شد
مظنون اصلی پخش نسخه‌ قاچاق پیرپسر معلوم شد

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پیرپسر» با بیان این‌که پیگیری‌ها در خصوص قاچاق این فیلم هنوز به نتیجه‌ای نرسیده گفت: بحث سریالی شدن پیرپسر را از طریق دیگر پلتفرم‌ها پیگیریم.

کیهان: رقم نجومی به مدیری و فراستی، گویای نوعی ولنگاری اقتصادی و درمیان بودن پول‌های آلوده و مشکوک در عرصه رسانه است
کیهان: رقم نجومی به مدیری و فراستی، گویای نوعی ولنگاری اقتصادی و درمیان بودن پول‌های آلوده و مشکوک در عرصه رسانه است

روزنامه کیهان نوشت: اخبار یا اطلاعاتی که درباره دستمزد برخی از هنرمندان و چهره‌های مشهور در قبال کار یا فعالیتی که نه ثمره مهمی در پی دارد و نه زحمتی بابت آن کشیده می‌شود، گویای نوعی ولنگاری اقتصادی و درمیان بودن پول‌های آلوده و مشکوک در عرصه رسانه است. این وضعیت باعث دور شدن رسانه از رسالت اصلی خودش یعنی آگاهی بخشی و پویاسازی فرهنگ می‌شود و علاوه ‌بر اینکه به بی‌عدالتی و تبعیض بین شاغلین این عرصه دامن می‌زند، موجب غلبه سازوکارهای کاسبکارانه و تجاری بر خلاقیت و دانش واقعی در نظام فرهنگی کشور هم می‌شود.

روزنامه اصولگرا: تعداد فیلم‌ها و سریال‌های ترکیه از ایران کمتر است، اما ترک‌ها ۷۵۰ میلیون مخاطب در دنیا دارند/ سینما و تلویزیون ایران درجا می‌زند
روزنامه اصولگرا: تعداد فیلم‌ها و سریال‌های ترکیه از ایران کمتر است، اما ترک‌ها ۷۵۰ میلیون مخاطب در دنیا دارند/ سینما و تلویزیون ایران درجا می‌زند

سینمای ایران مدت‌هاست که در سبد اکران خود درگیر دو ژانر «کمدی» و «درام‌های خانوادگی» است و برخوردی سطح پایین و بسیار کلیشه‌ای با مفهوم فیلم کمدی و ملودرام دارد. در واقع نسخه‌هایی که فیلمسازان ایرانی برای مخاطبان خود می‌پیچند، به‌دور از بداعت و خلاقیت است و تنها سوژه را در دم‌دستی‌ترین حالت، مصرف می‌کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است