کد خبر : 299060
انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - 11:45
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

عضو شورای شهر اصفهان:

هنر برخی در انتخابات فقط نمایش است

عضو شورای شهر اصفهان گفت: برخی افراد در انتخابات حاضر خواهند شد که هنر آن‌ها فقط نمایش است، مردم دیگر این رفتارها را می‌شناسند و دست رد به سینه این افراد خواهند زد.

هنر برخی در انتخابات فقط نمایش است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ابوالفضل قربانی در نطق میان دستور صد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت اظهار کرد: نقاط مشترک بسیاری بین ۵ نفر شهید خدمت می‌توان به دست آورد که چراغ راهی برای همگان است. خلوص نیت، صدق عمل و نرنجیدن از طعنه زنندگان از مهمترین این ویژگی‌هاست.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه شهید رئیسی و همراهان ایشان بدون هیچ کم و کاستی مورد تأیید رهبر معظم انقلاب بودند، گفت: آیت الله رئیسی تراز ریاست جمهوری اسلامی را به جایگاه اصلی خود بازگرداند و کار رؤسای جمهوری بعدی را در مسیر درست نشان داد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رئیسی بی منت کار می‌کرد، زیاده خواه نبود، از تشریفات دوری می‌کرد، از مقام و مسئولیت‌های خود به عنوان نردبان ترقی استفاده نکرد، اخلاق مدار بود و در یک کلام ژست اسلامی نگرفت، برخی می‌خواهند خود را انقلابی معرفی کنند اما «عند قلابی» هستند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مردم باید با لحاظ داشتن تجربیات قبلی، تلخی‌ها و شیرینی‌ها تلاش کنند مسئولیت را به اهل آن بسپارند. انتظار مردم از همه دست‌اندرکاران این است که مراقبت لازم را در این خصوص به عمل آورند.

قربانی با بیان اینکه باید افرادی را انتخاب کنیم که اگر روزی آن‌ها را از دست دادیم مردم به خاطر آن‌ها متأثر شوند، گفت: برخی افراد در تشییع پیکر شهید رئیسی حضور داشتند و می‌گفتند ما برای حلالیت طلبی حضور پیدا کردیم و این نکته بسیار قابل تأملی است.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برخی افراد در انتخابات حاضر خواهند شد که هنر آن‌ها فقط نمایش است، تصریح کرد: مردم دیگر این رفتارها را می‌شناسند و دست رد به سینه این افراد خواهند زد. این افراد اگر با شامورتی‌بازی به جایگاهی نیز برسند به اراده خداوند توفیقی نخواهند داشت.

وی در بخش دیگری از نطق خود از رسیدن دستگاه تی بی ام قطار شهری به ایستگاه ابن سینا خبر داد و گفت: مراحل باز شدن و خارج شدن تی بی ام از تونل قطارشهری از همین نقطه آغاز می‌شود و که خبر بسیار خوبی است.

قربانی اظهار کرد: هفته قبل جلسه‌ای در تهران با موضوع تأمین مالی ۱۵ درصد قرارداد مپنا برگزار شد که کار در این خصوص به جای خوبی رسیده است.

وی با اشاره به جلسه شورای شهر شاهین شهر گفت: در این جلسه مباحثی در خصوص ادامه خط ۱ مترو مطرح شد، اگر همکاری دیگر دستگاه‌ها وجود داشته باشد در همین دوره مدیریت شهری روند کار آغاز خواهد شد که اتفاق خوبی به شمار می‌رود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم در مدت باقی مانده از دوره کنونی مدیریت شهری کلنگ خط مترو که بتواند شرق اصفهان را نیز پوشش دهد زده شود، این پروژه می‌تواند انشعابی از خط دوم باشد یا خیر؛ اما به هر شکلی که ممکن است می‌تواند در این دوره آغاز شود.

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است