کد خبر : 298412
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - 23:16
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

شهادت بهترین سرانجام برای حجت‌الاسلام رییسی بود

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان گفت: شهادت بهترین سرانجام برای حجت‌الاسلام رییسی به عنوان مجاهدی خستگی ناپذیر بود.

شهادت بهترین سرانجام برای حجت‌الاسلام رییسی بود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد صادقی بعدازظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت شهادت رئیس جمهور و همراهانش اظهار کرد: اینکه تقدیر برای شهید رئیسی طوری رقم بخورد که در ایام میلاد امام رضا (ع) و در حال خدمت به مردم به شهادت برسد نشانه‌ای از قبولی تمام مجاهدت‌ها، تلاش‌ها و خدمات این مرد بزرگ به درگاه خداوند متعال است.

به نوشته مهر؛ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان گفت: حجت‌الاسلام رئیسی در طول عمر با برکت خود لحظه‌ای فراغت نداشت و دائماً در حال خدمت به مردم بود و رضای خداوند را سر لوحه کار خود قرار داده بود و در این را تمام سختی‌ها را به جان خرید و شهادت بهترین سرانجام برای چنین مجاهدی خستگی ناپذیر است.

وی با بیان اینکه اگر چه شهادت شخصیتی مانند حجت‌الاسلام رئیسی ثلمه ای برای اسلام و کشور بود اما با وجود پربرکت ولی فقیه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) هیچ خللی در اداره کشور و انقلاب نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در کوران دوران آغاز انقلاب ما دیدیم در حالی که کشور درگیر جنگ بود و فتنه‌های منافقین در جای جای مملکت وجود داشت این کشور رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس قوه قضائیه و بسیاری از شخصیت‌های بزرگ انقلاب را از دست داد اما با وجود رهبری و هدایت شخصیت عظیم امام خمینی (ره) به عنوان ولی فقیه خللی در مسیر انقلاب و کشور ایجاد نشد و امروز هم دل ما به وجود امام خامنه ای گرم است و می‌بینیم که به برکت این مرد بزرگ کشور در آسایش و امنیت قرار دارد.

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است