کد خبر : 293774
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - 10:32
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۸۳۷ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان صاحب مسکن شدند

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: طبق سیاست‌های کمیته امداد کشور، برای ۳۳ هزار خانواده مددجویان امداد در کشور مسکن آماده و تکمیل شده که سهم استان اصفهان در این زمینه ۸۳۷ مسکن بوده است.

۸۳۷ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان صاحب مسکن شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ نبی‌الله الله‌دادی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در جلسه تودیع و معارفه رئیس کمیته اردستان، اظهار کرد: در کمیته امداد شهرستان اردستان دو هزار و چهارصد خانواده تحت حمایت هستند که بیش از چهار هزار و هشتصد نفر بوده و در حال حاضر هیچ محدودیتی برای جذب مددجو در کمیته امداد وجود ندارد.

به نوشته فارس؛ وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) هر شخصی را که زیر دهک سه باشد تحت حمایت قرار می‌دهد، طبق سیاست‌های کمیته امداد کشور، برای ۳۳ هزار خانواده در کشور مسکن آماده و تکمیل شده که سهم استان اصفهان در این زمینه ۸۳۷ مسکن بوده و در شهرستان اردستان نیز در این راستا اقدامات خوبی در حال انجام است.
الله‌دادی خاطرنشان کرد: مطابق با تفاهم‌نامه‌هایی که با بنیاد مسکن و سپاه پاسداران داریم، مددجو هرکجا که زمین داشته باشد کمیته امداد آمادگی احداث مسکن را دارد و در شهرستان اردستان حدود ۲۰۰ خانواده مستاجر هستند که در صورت تامین زمین، آمادگی احداث مسکن برای آنان وجود دارد.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: اولویت اصلی کمیته امداد خدمات فرهنگی، معیشتی و موضوع اشتغال است که در این راستا هدف توانمند شدن خانوارهای تحت حمایت قرار دارد و در حوزه آموزش سال گذشته در این شهرستان حدود ۱۷۰ تعهد داشتند که ۱۰۸ درصد آموزش تحقق داشته است.

وی بیان کرد: حدود ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان اردستان تخصیص پیدا کرد و در این زمینه کمیته امداد خانواده‌ها را برای ایجاد زمینه اشتغال و تحرک اولیه آماده می‌کند همچنین فرایند پرداخت وام با همکاری بانک‌ها انجام می‌شود.

الله‌دادی ادامه داد: در کمیته امداد ما با هیچ خط و جناحی نیستیم و فرقی ندارد که کدام جناح سیاسی در دولت روی کار باشد بلکه دغدغه تمام نیروهای کمیته امداد، مددجوها هستند که بتوانیم خدمات بیشتری را برای این افراد ارائه دهیم.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان یادآور شد: هر سازمان و هر خیریه‌ای که بتواند با مجموعه کمیته امداد همکاری داشته باشد هیچ مشکلی وجود ندارد و همین امر نیز موجب می‌شود و بتوانیم خدمات بهتر و با اعتبارات بیشتری را برای مددجویان داشته باشیم.

گفتنی است در این جلسه با حکم مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، محمدجواد شفیعی به عنوان رئیس جدید کمیته امداد شهرستان اردستان معرفی و از خدمات و تلاش‌های ابوالقاسم صادقی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، قدردانی شد.

اخبار مرتبط:
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش‌های رگباری پنجشنبه در اصفهان پیش بینی شده و از این رو دستگاه‌های امدادی در حالت آماده باش هستند.

کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند

فرماندار اصفهان گفت: کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.

ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است