کد خبر : 293634
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - 21:31
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: موشک‌های ما برای صلح است

آصفری گفت: غربی ها علاقمند نیستند بدون چراغ سبز آمریکا اقدامی انجام دهند. این پاسخ ایران می تواند صلح آمیز باشد. همواره گفتیم «موشک های ما برای صلح است»، امروز طرف مقابل متوجه قدرت موشک های ما شد و شلیک این موشک ها تأثیر مثبتی را در سیاست خارجی ما می تواند به دنبال داشته باشد.

نماینده مجلس: موشک‌های ما برای صلح است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فردانیوز نوشت: محمدحسن آصفری درباره تحولات آتی منطقه پس از عملیات وعده صادق گفت: جمهوری اسلامی ایران فعلا اقدامات نظامی خودش را در قبال اسرائیل متوقف کرده است و حالا اگر رژیم صهیونیستی یا شورای امنیت سازمان ملل بخواهد اقدامی علیه ما داشته باشند قطعا ایران سکوت نمی کند.

وی با بیان اینکه از نظر ما قضیه تمام شده است، افزود: اگر صهیونیست ها بخواهد اقدامی کنند ما با جدیت و قدرت بیشتری پاسخ خواهیم داد. البته بعید می دانم رژیم صهیونیستی اقدام به پاسخ کند چون با این کار وارد معرکه جدیدی خواهد شد. این رژیم متوجه توانمندی مقاومت و جمهوری اسلامی ایران شده است و به نفع خود می داند که دیگر در این مسیر ادامه ندهند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر اسرائیل بخواهد به ماجراجویی هایش ادامه دهد مطمئنا بیشتر ضرر خواهد کرد، لذا با توجه به مشکلات و نارضایتی هایی که شهروندان اسرائیلی دارند بعید می دانم رژیم صهیونیستی بخواهد با بی تدبیری خود را وارد معرکه ای کند که آینده کابوس واری را برایش رقم خواهد زد.

وی با اشاره به رضایت افکارعمومی در ایران گفت: پاسخ ایران به اسرائیل سبب یک روحیه و امید در جامعه ایران شد چون توانمندی نیروهای مسلح را نشان داد. همچنین یک اتحاد و انسجامی بین همه جریانات ایجاد شد. در مجموع می توان احساس شعف و شادی را در همه اقشار جامعه دید.

آصفری درباره معادلات پیش روی در عرصه سیاست خارجی کشور گفت: غربی ها علاقمند نیستند بدون چراغ سبز آمریکا اقدامی انجام دهند. این پاسخ ایران می تواند صلح آمیز باشد. همواره گفتیم «موشک های ما برای صلح است»، امروز طرف مقابل متوجه قدرت موشک های ما شد و شلیک این موشک ها تأثیر مثبتی را در سیاست خارجی ما می تواند به دنبال داشته باشد.

اخبار مرتبط:
آیت‌الله مرتضوی: حفظ نظام به معنای نظام عام اجتماعی است؛ نه نظام سیاسی
آیت‌الله مرتضوی: حفظ نظام به معنای نظام عام اجتماعی است؛ نه نظام سیاسی

استاد حوزه علمیه قم، گفت: در استنادهای فقها قابل توجه این است که بر خلاف معنای خاص حفظ نظام در ادبیات سیاسی معاصر که عبارت از نظام سیاسی و حکومت است، فقهای ما در قریب به اتفاق موارد این مفهوم را به عنوان قاعده عام و شامل و در معنای نظام عام اجتماعی، و البته گاهی هم خرده نظام‌های اجتماعی مثل نظام خانواده، به کار برده و مثلا می‌گویند اگر چنین نباشد نظام خانواده یا اقتصاد به هم می‌ریزد. عمده مسأله نظام عام اجتماعی یا خرده نظام‌های اجتماعی است؛ نه نظام خاص سیاسی.

سیدمحمد خاتمی: امیدوارم بزرگان کشور برای گرانی و تورم فکری بکنند
سیدمحمد خاتمی: امیدوارم بزرگان کشور برای گرانی و تورم فکری بکنند

رئیس دولت اصلاحات گفت: اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که به کجا رسیدیم و مسأله تورم و افزایش نقدینگی و مسائل دیگری که روز به روز افزایش پیدا کرد و امروز به سطح فوق‌العاده نگران کننده‌ای رسیده است و امیدوارم بزرگان کشور این نگرانی را داشته باشند که حلش کنند.

پزشکیان، نامزد نایب رئیسی مجلس می‌شود
پزشکیان، نامزد نایب رئیسی مجلس می‌شود

سلمان اسحاقی عضو کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص نایب رییسی مسعود پزشکیان در مجلس دوازدهم به خبرنگار جماران، گفت: بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی با پزشکیان هستند تا به عنوان یکی از نواب رئیس در مجلس دوازدهم حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است