کد خبر : 293400
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - 20:45
دسته‌بندی : اقتصادی، برگزیده ها
چاپ

روزنامه اصولگرا: حمله به اسرائیل، دلار را ارزان کرد

روزنامه نزدیک به سپاه نوشت: نخستین واکنش مثبت به وعده صادق ایران ریزش نرخ دلار و ارز در داخل بود. این دقیقاً عکس آن‌چیزی بود که برخی استادان اقتصاد و استراتژیست‌های فلان و بهمان با یک وزنه سنگینی از مدارک دانشگاهی‌شان انتظار آن را می‌کشیدند و پیش‌بینی می‌کردند.

روزنامه اصولگرا: حمله به اسرائیل، دلار را ارزان کرد

به گزارش سایت خبری مدارا،  روزنامه جوان نوشت: وحدت‌کلمه مردم ایران در پسا «وعده صادق» چیزی در حد ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ بود! اگر برخی نق‌زن‌ها و جرزن‌های همیشگی مانند صادق زیباکلام یا عباس عبدی را کنار بگذاریم، و نسبت به برخی ساکتین هم ادعایی نداشته باشیم (و اصولاً منظور ما شخصیت‌ها نیستند)، شادی و پذیرش قلبی مردم از پاسخ محکم ایران به اسرائیل و شلیک چند صد پهپاد و موشک در شب تاریخی ۲۶ فروردین، وحدت‌آفرین و نمونه‌ای از یکدلی بود. حتی القای ناموفق‌بودن آن در رسانه‌ها و سخنان امریکایی‌ها و انگلیسی‌ها که با اهداف خاص صورت گرفت و با سخنان دیگر آنان درتناقض بود، اثری روی مردم نگذاشت و مردم «موفقیت اجرای عملیات» و «تغییر راهبرد» و «دستیابی به بازدارندگی» را بسیار مهم‌تر از ادعا‌های دشمن درباره اصابت یا عدم اصابت موشک‌ها دانستند و این به‌وضوح در افکارعمومی و فضای مجازی که برآیندی از این افکار است، مشخص بود. ازطرفی بجز آن بخش از ادعا‌های صهیونیست‌ها که مدعی رهگیری ۹۹ درصدی پرتابه‌های ایران شدند، و آشکارا این ادعا برای بازگذاشتن راه فرار از پاسخگویی بود، سیل یکپارچه‌ای از اظهارات کارشناسان در رسانه‌های جهان از موفقیت‌آمیزخواندن این عملیات در کل و در جایگاه یک پاسخ تنبیه‌کننده به صهیونیست‌ها به راه افتاد و این جدای از شادی امت اسلام در دل کشور‌های مسلمان با رهبران خائن بود که قیمتی بر آن نمی‌توان گذاشت.
نخستین واکنش مثبت به وعده صادق ایران ریزش نرخ دلار و ارز در داخل بود. این دقیقاً عکس آن‌چیزی بود که برخی استادان اقتصاد و استراتژیست‌های فلان و بهمان با یک وزنه سنگینی از مدارک دانشگاهی‌شان انتظار آن را می‌کشیدند و پیش‌بینی می‌کردند.

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است
نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است

احمدحسین فلاحی مدعی شد: «در فرهنگی دینی ما ،تعطیلی شنبه نداریم. جمعه را تعطیل کرده‌اند چون آداب خاصی دارد. تعطیلی جمعه هم به این دلیل است که هم به آداب این روز و هم به کارهای دیگرشان برسند.»

با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد
با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران، با انتشار بیانیه‌ای خواستار روشن شدن وضعیت مهدی افشارنیک روزنامه‌نگار اقتصادی شد.

اقراریان: درخواست مشخص ما از زاکانی، شفافیت قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین است / اگر نگرانی ندارید چرا قرارداد را شفاف نمی‌کنید؟
اقراریان: درخواست مشخص ما از زاکانی، شفافیت قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین است / اگر نگرانی ندارید چرا قرارداد را شفاف نمی‌کنید؟

عضو شورای شهر تهران گفت: ن احساس می‌کنم نگرانی نسبت به شفافیت قرارداد چین وجود دارد. وقتی ما یک بحث فنی داریم، چرا مسائل را سیاسی می‌کنند؟ ادبیات دوگانه‌سازی انقلابی و ضد انقلابی در شورا توسط دوستان صورت می‌گیرد. شما شکل صحبت زاکانی را ببینید؛ ما از همان لحظه شاهد هستیم که برخی از رسانه‌هایی که از منابع عمومی استفاده می‌کنند، به جای تمرکز بر کار حرفه‌ای خود، با رویکرد‌فامیل بازی سعی می‌کنند یک روایت مخدوش به افکار عمومی از جلسه مخابره کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است